Translate

неделя, 14 юли 2024 г.

Витрините на Kaufland получиха сертификат за качество TÜV AUSTRIA

4-степенен контрол гарантира качеството на над 400 продукта на витрината във всичките магазини на ритейлъра

 

 

Иноваторът в модерната търговия у нас Kaufland България е първият ритейлър в
света, който получи сертификати за качество от TÜV
AUSTRIA за свежите си витрини с обслужване. Официалното връчване на отличието протече в рамките на публичната дискусия „Нека поговорим за качеството на храната“, която компанията провежда за втора поредна година. Лидерът в ритейла разполага с 66 витрини на бъдещето в 100% от хипермаркетите си в страната. Те съхраняват ежедневно над 400 свежи артикула - месо и колбаси, сирена, риба, рибни деликатеси, маслини и салати. Сертификатът за качество се издава от независимата организация TÜV AUSTRIA в удостоверение на това, че процесите на експлоатацията на съоръжението отговарят на най-високите международни стандарти – безопасност на храните, качество на процесите, контрол на рисковете и гарантира 4-степенен контрол на качеството. Той включва мониторинг на температурната верига, изненадващи проверки на витрините с обслужване, проверки чрез „тайни клиенти“, които избират продукти за „тест“ и изследвания на взетите проби в независими лаборатории.

„Продължаваме да надграждаме нашите действия и процеси, за да гарантираме ежедневно качество на нашите клиенти. Неслучайно наричаме свежите ни витрини „витрини на бъдещето“, защото те поставят нов стандарт в ритейла. Горди сме, че сме единствената верига, която сертифицира и гарантира свежестта и качеството чрез независими реномирани одити. Неведнъж сме казвали, че инвестицията в качествен контрол и сертифициране на асортимента е инвестиция в доверието на нашите клиенти“, подчерта по време на събитието Радослав Куртев, ръководител направление „Свежи храни и собствени марки в Kaufland България.

„Наскоро завършената сертификация на процесите на витрината с обслужване във всички филиали на Kaufland България е естествено продължение на проекта, който стартирахме през 2022г. и тогава за пръв път в света одитирахме витрина с обслужване в техния магазин в столичния квартал „Банишора“. Логото на TÜV AUSTRIA гарантира, че продуктите и процесите, които се извършват там са според най-високите критерии за качество и безопасност. Нашите проверки са по над 150 критерия, като не ги извършваме еднократно, а в рамките на цялата година – вкл. извършваме изненадващи посещения и лабораторни анализи. Получаването на сертификата гарантира, че през следващите години ние ще контролираме качеството на процесите на витрините“, подчерта Димитър Краев, представител на TÜV AUSTRIA за България.

„Витрините с обслужване са конкурентно предимство на Kaufland, защото българските клиенти търсят лично отношение“, отбеляза доц. Александър Христов от УНСС по време на дискусията. По думите му наблюдаваме две тенденции в потребителското поведение – все по-предпочитан става пазара на витрина, която предлага обслужване и услуги за улеснение на клиента, както и пазара онлайн, който пести време. Всичко зависи от нагласите на клиента, като доверието му е процес, който се изгражда и затвърждава във времето, коментира той. През последните две години Kaufland България защити успешно няколко ключови сертификата за качество, сред които гаранция за качество и спазване на процесите на каймата и мляното месо от собствените марки на ритейлъра – „Брей!“ и „Шеф Месар“ от TÜV AUSTRIA. 11 от предлаганите продукти на пекарна носят печата за качество от TÜV NORD, както и свежите пакетирани меса и месни продукти от собствените марки на ритейлъра - „Брей!“ и „Шеф Месар“ също преминаха успешно детайлен одит и получиха сертификат за качество TÜV NORD.

Над 150 са точките по вътрешните правилници от протокола за проверка, по които е проверена витрината на Kaufland и които са затвърдени от TÜV AUSTRIA. Сред тях са критерии за хигиена, безопасност на храните, температура на съхранение и излагане на стоката, облекло и поведение на служителите, подредба и годност на продуктите. Сертификацията на процесите на витрината с обслужване се издава по стандартите ISO 9001:2015 за удостоверяване на качеството на процесите,  ISO 22000:2018 - стандарт за безопасността на храните, както и HACCP системата.

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар