Translate

сряда, 11 октомври 2023 г.

Продажбите на търговците на eMAG Marketplace са се увеличили с над 13% тази година

 

·        Продажбите на eMAG Marketplace търговците в платформата eMAG.bg са се увеличили с над 13% през първите девет месеца на 2023 г. спрямо същия период на миналата година;

·        Трансграничната програма на eMAG за продажби стартира за българските търговци на платформата, като към момента дава положителни резултати, показвайки голям потенциал за международно развитие;

·        Награди на стойност 42 000 лв. за шампионите на eMAG Marketplace.

 

 

Инвестициите в технологии и програми, направени в подкрепа на предприемачите за развитието на екосистемата на eMAG Marketplace, са увеличили продажбите на търговците на платформата с повече от 13% през първите девет месеца на 2023г. в сравнение със същия период на миналата година. За същото време офертите на продукти, предлагани от търговци в eMAG Marketplace, са се увеличили с 3,77 милиона, или със 166% повече от миналата година. Така клиентите вече имат на свое разположение над 6 милиона продукта, продавани на eMAG Marketplace. Това са част от изводите на четвъртото издание на ежегодното събитие Sellers’ Day /Деня на търговците/ на eMAG, посветено на близо 9 500 предприемачи, които развиват своя бизнес на eMAG Marketplace в България.

През изминалата година eMAG продължи да предоставя на Marketplace търговците иновативни технологии, платформа и инфраструктура, които им помагат да увеличат присъствието си в региона и да предлагат по-голям брой продукти. Стартираха и специални програми като тази за трансгранични продажби и еднаквата такса за доставка до шкафчета на easybox. Днес броят на предприемачите, предлагащи продукти на платформата eMAG, достига 53 000 в целия регион.

„В непрекъснато променящия се пазар, в който електронната търговия все още расте с ускорени темпове, ние се стремим да предоставим на търговците на eMAG Marketplace правилните инструменти, за да сме сигурни, че имат възможно най-много възможности за развитие за бизнеса им, както и да растем и да се развиваме заедно. Всичко това, както и достъп до население от над 35 милиона жители в България, Румъния и Унгария“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Награди за шампиони на електронната търговия от eMAG

В рамките на събитието Sellers’ Day, eMAG даде награди за маркетингови активности на платформата на обща стойност 42 000 лв. на търговци, които са отбелязали забележителни резултати през последната година, в следните категории:

·        Шампион Ангажираност – Tishev Company

·        Шампион Стратегия на кампанияDom Kola Hobi

·        Шампион Реклама – Keteles

·        Шампион Трансгранично сътрудничество – VDB Metal

·        Шампион Растеж – vidaXL

·        Шампион Дейност за пример - Smartphosis

·        Шампион Разширяване на продуктовата гама IDEALSTORE

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар