Тя поема ръководството от Боян Иванович, който успешно ръководи и развива
бизнеса на компанията от 2019г. като разшири нейното портфолио от клиенти и
предлагани услуги. За този период пиар агенцията премина най-голямата си
трансформация към креативен бизнес за интегрирани комуникации, който отговаря
на всички съвременни очаквания на модерните компании.
„Безкрайно развълнувана и горда съм да поема ръководството на една от най-успешните и награждавани комуникационни
агенции в България. Безспорно, освен признание, това е и огромна
отговорност и вярвам, че заедно с прекрасния екип от талантливи професионалисти
в компанията, ще успея да надградя успехите, постигнати досега, така че
d:istinkt да продължи да бъде лидер на пазара и символ на изключителен
професионализъм, креативност и доверие“ – коментира Галина Паунчева,
изпълнителен директор на d:istinkt.
d:istinkt бе отличена за втора поредна година
с приза „Агенция на годината“ от Българската асоциация на PR агенциите в
конкурса BAPRA Bright Awards 2022. d:istinkt спечели общо 11 награди в редица
категории за работата си по организацията и изпълнението на ефективни кампании
и комуникационни стратегии за клиенти като TELUS International, Lidl и Yettel.
Галина Паунчева има повече от 18 години опит в стратегическото
планиране, реализирането и управлението на проекти в сферата на корпоративни
комуникации, бранд консултации, криейтив, продукция на събития, медийни
стратегии и стратегически комуникации.
Кариерата на Галина Паунчева в сферата на комуникационните услуги
стартира в APRA PN BCG през 2005г. Тя бързо се изкачва по корпоративната
стълбица, заемайки редица ръководни позиции, като продължава своето професионално
развитие в българското представителство на Edelman – AMI Communications
България. Нейният професионален път продължава като Chief Business Development
Officer в специлиазирана агеция за събитиен мениджмънт Evento. През 2019г.
основава Wonderland - Brand & Event Management Agency.
Нейна страст са и цялостната продукция на различни събития и тя
осъществява своята мечта да работи и за големи музикални проекти, сред които
концерти на Любо Киров и Миро. Галина Паунчева е автор на книгата „How to Launch
a Successful Brand: A Step-by-Step Guide for Building a Powerful Brand”. Притежава професионално образование като икономист със специалност
Бизнес администрация, както и в сферата на Връзките с обществеността.
Няма коментари:
Публикуване на коментар