Ние вдъхновяваме, иновираме, свързваме
По повод Международния
ден на жената, Xiaomi International стартира своя видео
история за Жените в технологиите, описваща живота на три ключови дами в Xiaomi с надеждата да вдъхнови, иновира и свърже хората по целия свят и да отличи талантите, които са допринесли за изграждането и оформянето на индустрията. Видеоразказът предава ключово послание към всички тези амбициозни хора в областта на технологиите, които „да намерят страстта си и да се стремят към нея, да имат вяра в себе си и да продължат да работят в посока да станат най-добрата версия на себе си“.
история за Жените в технологиите, описваща живота на три ключови дами в Xiaomi с надеждата да вдъхнови, иновира и свърже хората по целия свят и да отличи талантите, които са допринесли за изграждането и оформянето на индустрията. Видеоразказът предава ключово послание към всички тези амбициозни хора в областта на технологиите, които „да намерят страстта си и да се стремят към нея, да имат вяра в себе си и да продължат да работят в посока да станат най-добрата версия на себе си“.
Разнообразните ролеви модели вдъхват сили в областта на науката, технологиите, инженерството, математиката /STEM/ и технологиите. Целта на Xiaomi да премахне пречките в областта на
технологиите е описана от Юи Ян, генерален
мениджър на Регионалния щаб в
Шанхай като „позволи на всеки по света да се радва на по-добър живот чрез
иновативни технологии. Тази мисия ни кара да работим заедно за създаването на
един по-добър свят.“ Този начин на мислене за приобщаване насърчава
разнообразието в технологиите. и
е
вложен в цялостния лидерски стил на Xiaomi. Също така Юи Ян подчертава, че организационната структура на Xiaomi предоставя повече
възможности на жените да увеличат максимално силните си страни чрез
сътрудничество с колегите си.
Освен споделената си визия, Xiaomi се отличава и с това, че се ангажира
да изгради прогресивна, динамична и благоприятна среда за всички. Чен Лу,
старши директор на Ecosystem, споделя, че тази
култура, която Xiaomi е изградила, е резултат от разнообразния набор от таланти
в организацията. „Xiaomi привлича топ таланти в индустрията, така че около мен
винаги има различно мислене. Това
ми позволява да гледам на проблемите от различни гледни точки. Например,
инженерите на Xiaomi ще анализират проблемите от перспективи, които не съм разглеждал преди“. Като дизайнер на технологични опаковки
Чен Лу описва как възможността да си сътрудничи с толкова различни хора в областта на
технологиите е мястото, откъдето тя може да черпи ново вдъхновение, определяйки това като „предимство
на разнообразието на мислите“.
Друга цел, към която Xiaomi се стреми, е разбиването на
бариерите за това, което определя креативността в технологиите. С процеса на проектиране на опаковки Чен Лу има опит от първа ръка, заявявайки следното: „преди да се присъединя
към Xiaomi, имах ограничени идеи за творчеството. Мислех, че то е само за създаване на нови визуални
преживявания. В Xiaomi научих, че креативността е и решаване на практически
проблеми, проектиране на нови изживявания за потребителите и използване на
дизайнерски решения за подобряване на ежедневието им.“
Аби Го, говорител и основен
презентатор на Xiaomi International, вярва, че има нарастваща нужда от приобщаващо и
трансформиращо мислене в технологиите, заявявайки, че постоянството и страстта
са възхитителни характеристики за жените в областта на технологиите. Аби
разказва, че „докато растях се
сблъсках с култура, която гледаше на жените като на хора, които не познават
технологиите, но в действителност много жени са ориентирани към тях и имат
силен интерес към джаджите. Светът е пълен с талантливи жени в областта на технологиите”.
Като лидер в индустрията, Xiaomi предоставя платформа за подкрепа на много млади таланти
и холистичният и приобщаващ начин на работа е от основно значение за техния успех. Това означава да имате силна емпатия и
разбиране за гледната точка на
другите. Аби описва тази концепция като ключова, особено във фазата на
разработване на продукта, където „ние непрекъснато комуникираме, дебатираме, обсъждаме и стоим от страната на нашите потребители,
като например даваме обратна връзка за това как можем да разработим съвместно
продукта по-добре. На маркетинговия фронт взимаме техническия жаргон и го преведеждаме на достъпен език за нашите
потребители.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар