Телекомът спечели
приза за най-добър проект за работодателска марка от
годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media
Yettel спечели
първото място в категорията Employer Branding Project от годишните награди
Employer Branding Awards, организирани от b2b Media.
Призът се присъжда
на телекома за цялостната вътрешна стратегия, насочена към въвеждането и
утвърждаването на бранда Yettel сред служителите на компанията.
Детелина Смилкова,
председател на Българската асоциация за управление на хора и председател на
Human Potential Cluster, връчи наградата на Евелина Цонева, мениджър „Развитие
на таланти“ в Yettel и Ирина Панайотова, експерт „Корпоративни комуникации“ в
компанията.
Проектът, с който
Yettel спечели приза, включва поредица от събития и инициативи за ангажиране на
служителите с новите ценности на бранда и формиране на корпоративната култура в
унисон с идеологията на Yettel – модерен бранд, насочен към хората и с
концепция за баланс в основата на всичко. Програмата цели не само да представи
новия бранд сред служителите, но и да ги въвлече в изграждането на
корпоративната култура – един от най-силните инструменти за ангажиране на
служителите.
Част от стратегията
е провеждането на Yettel Ideathon Challenge, 6-седмичен хакатон за идеи,
тяхното концептуално развитие и приложение. В хакатона всеки служител има
възможност не само да сподели, но и да работи по осъществяването на своите идеи
и предложения. Партньор в реализирането на Yettel Ideathon Challenge е студиото
за бизнес редизайн launchlabs
Sofia.
Годишните награди на
b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането
и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.
Няма коментари:
Публикуване на коментар