Новоизградената
част е 16 000 кв. м., с което общата застроена площ достига 53 000
кв.м.
Разширението е резултат от устойчивата експанзия на Lidl през годините.
Направената инвестиция в логистична инфраструктура ще допринесе за още
по-ефективни и оптимизирани процеси, което ще бъде в полза както на
доставчиците, така и на клиентите на Lidl. По този начин
веригата ще продължи да гарантира на своите потребители свежи и
висококачествени продукти на изгодна цена.
Новоизграденото разширение е с ново LED осветление, благодарение на
което на годишна база ще се пестят над 750 000 kWh електроенергия. То е
оборудвано и с нова охладителна система, която ще поддържа необходимия
температурен режим за разположенитe вътре свежи сектори – плод и зеленчук, месо
и охладени продукти. Изградени са и 47 нови рампи, c ĸoeтo общият им брой става
163. Това означава, че при пълен ĸaпaцитeт на работа общият брой ĸaмиoни, ĸoитo
ще минават през складовата база на ден, ще наброява 225, а в склада ще могат да
се обработват 5500 палета на дневна база.
В резултат от разширяването на логистичния център компанията откри и 40
нови работни места. Към днешна дата в складовата база работят над 230 служители
от София, Перник, Ботевград, Ихтиман и близките населени места.
Строежът на разширението отнема 2 години. Въпреки предизвикателства
като войната в Украйна и недостигът на материали екипът на веригата, заедно с
главния изпълнител на проекта Аргогруп Екзакт, успяват да го завършат в срок.
От всичките общо 115 магазина /само през изминалата 2022 компанията
откри 6 нови магазина в страната/ логистичната база в Равно поле отговаря за
ежедневното зареждане на 58 магазина в 22 града в Западна България и София.
Построена през 2009г., тя е първата складова база на Lidl в страната. Втория си логистичен център компанията открива през 2017
г. в с. Кабиле, Ямбол, като неговата застроена площ е 50 630 кв.м.
-------------------
Още сто потребители
на мобилното приложение Lidl Plus имат шанс да спечелят ваучери за пазаруване
по 250 лева до края на месеца
Шанс за награда имат
всички клиенти, които закупят продукти с марката Parkside на стойност над 40
лева в следващата седмица.
Наградите са част от
томбола, която веригата стартира в началото на месеца. 300 са късметлиите,
които вече спечелиха ваучери за пазаруване, с които да подкрепят семейния си
бюджет, а до края на играта през Lidl Plus остава още едно теглене – на 1 март,
с което последните 100 късметлии ще станат известни. Потвърдените участия,
които не са донесли късмет при тегленията досега, автоматично участват и в
последното. Освен това, всеки може да има право на неограничен брой активирани
участия, а с това и още по-голям шанс да спечели повече от една награда.
Пълните условия за играта може да намерите тук.
Участието в
томболата следва следната лесна механика: при закупуване на продукти с марка
Parkside на стойност минимум 10 лв. в един касов бон в периода от 1 до 28
февруари и маркиране на Lidl Plus карта всеки клиент на Lidl получава по 1
точка. При събиране на 4 точки и след заявяване на съгласие директно през
приложението с натискане на бутон „Потвърди участие“ се включва в томболата.
Общо над 70 лесни и удобни за използване инструмента Parkside са част от
февруарската акция на Lidl Plus, сред които прахосмукачка
за сухо и мокро почистване, миксер за бои и разтвори, оберфреза за прецизна
обработка на дървесина, леки строителни материали и цветни метали,
външен LED прожектор с въртящ се сензор за движение и регулируема
чувствителност, комплекти с длета, фрезерни битове, микро свредла и много
други.
Освен с оптимално съотношение качество-цена,
инструментите Parkside, закупени през приложението Lidl Plus, идват с още едно
предимство. Дигиталната бележка в приложението дава
допълнителни 30 дни възможност за връщане на закупените нехранителни продукти,
с което срокът се удължава до общо два месеца. A гаранцията на стоките се съхранява за целия срок на нейната валидност,
без да се налага на клиентите да пазят хартиените бонове.
Няма коментари:
Публикуване на коментар