Translate

неделя, 8 август 2021 г.

LG обяви финансовите си резултати за второто тримесечие на 2021г.

Отчитат се най-високите тримесечни продажби след закриването на дивизията за мобилни телефони

 

 

LG Electronics Inc. /LG/ обяви най-високите си тримесечни приходи, като компанията продължава да разширява пазарния си дял за първокласни домакински уреди и потребителска електроника извън Южна Корея. Консолидираните световни приходи от 17,11 трилиона KRW /15,26 милиарда щатски долара/ са нараснали с 48,4 % спрямо второто тримесечие преди година. Оперативната печалба за второто тримесечие на 2021 г. се е увеличила с 65,5 % спрямо миналата година до 1,11 трилиона KRW /992,08 млн. USD/. Резултатите за LG Mobile Communications Company, която официално бе закрита в края на юли, се считат за прекратени операции и вече не се включват в тримесечните отчети за приходите.

LG Home Appliance & Air Solution Company отчита приходи през второто тримесечие от 6,81 трилиона KRW /6,08 милиарда щатски долара/, което е ръст от 32,1 % спрямо второто тримесечие преди година. Оперативната печалба нарасна с 6,8 % от второто тримесечие на миналата година до 653,60 милиарда KRW /582,75 милиона щатски долара/, главно благодарение на по-силните продажби на пазари извън Южна Корея и подобреното управление на ресурсите, които са по-оскъдни, докато повлияният от пандемията свят започне да се връща към нормалното. Очаква се конкурентоспособността на продуктите и оперативната ефективност да помогнат на LG да поддържа продажбите и печалбата на основните уреди на ключови пазари.

LG Home Entertainment Company е увеличила приходите си до 4,04 трилиона KRW /3,60 милиарда щатски долара/ през второто тримесечие, което е значително увеличение от 79,1 % в сравнение със същия период на миналата година. Оперативната печалба нараства до 333,50 милиарда KRW /297,35 милиона щатски долара/, което е увеличение от 216,4 процента на годишна база, благодарение на нарастващата популярност на премиум OLED  продукти и възстановяването на световния телевизионен пазар. Тъй като цената на панелите за телевизори продължава да се покачва, стратегията на LG за забавление у дома ще се съсредоточи върху увеличаването на предишния сегмент при телевизорите.

LG Vehicle component Solutions Company постигна продажби през второто тримесечие на 1,88 трилиона KRW /1,68 милиарда щатски долара/, което е значително увеличение от 106,5% от същия период на 2020 г. в резултат на възстановяването на автомобилния сектор и нарастващото търсене на електрически превозни средства /xEV/ части. Компанията претърпя оперативна загуба от 103,20 млрд. KRW /92,01 млн. USD/, тъй като цената на автомобилните полупроводници драстично се повиши през тримесечието. Прилагайки своя опит в модерните компоненти за електрически превозни средства, обявеното по-рано съвместно предприятие на LG с Magna International, нова компания, наречена LG Magna e-Powertrain, беше официално стартирано тази седмица.

 LG Business Solutions Company регистрира приходи от второто тримесечие от 1,69 трилиона KRW (1,50 милиарда щатски долара), солиден ръст от 28,9 % спрямо миналата година, до голяма степен дължащ се на продължаващото засилено търсене на персонални компютри, монитори и постепенното възстановяване в търсенето на цифрови табели и хотелски телевизори. Въпреки това, оперативната печалба е спаднала до 61,70 милиарда KRW /55,01 милиона щатски долара/ поради по-високата цена на ключови компоненти като LCD панели и така наречените пластини. Плановете за второ полугодие за ръст в продажбите зависят от продължаващото възстановяване на B2B пазара, съчетано със стабилизиране на доставките на основни компоненти и активно намаляване на разходите.

--------

Обяснение на валутните курсове за второто тримесечие на 2021г.

Неодитираните тримесечни резултати на LG Electronics се основават на МСФО /Международни стандарти за финансово отчитане/ за тримесечния период, приключващ на 30 юни 2021г. Сумите в корейски вони /KRW/ се превеждат в щатски долари /USD/ по средния курс на тримесечен период на съответното тримесечие - 1121,58 KRW за щатски долар

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар