МЕТРО България предизвиква участниците да покажат своя авторска модерна рецепта с традиционни български продукти
„Вкусът от миналото днес“ е името на кулинарния конкурс за хоби готвачи ще продължи до 22 август.
Организатор е МЕТРО България и както подсказва името, участниците трябва да покажат своя модерен прочит на традиционна българска рецепта. Конкурсът е част от мащабната инициатива на компанията „Отгледано с грижа в България“, в рамките на която автентични български земеделски продукти се доставят директно от производителите до 11-те магазина на компанията в цялата страна.
Кулинарните предложения на хоби готвачите ще бъдат оценявани от авторитетно жури от утвърдени в кулинарната сфера професионалисти, водено от главния готвач на МЕТРО Академия шеф Юри Велев. Сред останалите оценяващи са притежателят на единствената за Източна Европа диплома „Global Masterchef Degree” – Андре Токев, световноизвестният кулинарен фотограф и носител на престижната награда Gourmand World Cook Book Awards – Илиан Илиев, лауреатът от Националната кулинарна купа на България през 2021 Петьо Станишков и авторът на един от най-успешните кулинарни блогове в България – Сандра Алексиева.
Претендентите в конкурса ще трябва да демонстрират своя модерен прочит на традиционната българска кухня, като задължителни компоненти в тяхното ястие трябва да бъдат два от следните земеделски продукта: розов домат, кромид лук или смилянски фасул. Допълнително изискване към рецептите на участниците е те да могат да бъдат приготвени в рамките на 45 минути със стандартно кухненско оборудване. Желаещите да се включат могат да изпратят своите рецепти и снимки на приготвеното ястие до 22 август включително на Facebook страницата на МЕТРО Академия или на адрес office.academy@metro.bg.
![]() |
Сандра Алексиева |
Кулинарният конкурс е
част от програмата на „Фестивал на розовия домат“, който за 5-та поредна година
ще бъде кулминацията на програмата „Отгледано с грижа в България“. От създаването
на инициативата
МЕТРО България работи съвместно с малки и средни земеделски
предприятия, като всяка година изкупува тонове продукция от тях. Освен подкрепа
към родните производители, чрез кампанията „Отгледано с грижа в България“ МЕТРО
се стреми да даде отзвук и на българските кулинарни традиции, които са
устойчиви на времето и актуални и в съвремието.
Няма коментари:
Публикуване на коментар