Водещата верига за търговия с детски облекла, играчки и декоративни продукти за дома у нас - „ПЕПКО България“, се присъедини към Сдружението за модерна търговия /СМТ/. Така членовете на сдружението вече са 12 от водещите ритейлъри в България: "Билла България”, „Ван Холдинг“ /"Фантастико"/, „Дайхман търговия с обувки", "дм България", “Доверие - Брико” /"Мосю Бриколаж"/, „ИКЕА – България“, "Кауфланд България”, "Лидл България”, “Максима България” /"Т Маркет"/, „ПЕПКО България“, "ПроМаркет" и "Хиполенд".
PEPCO е популярна европейска търговска верига, която предлага на потребителите всичко необходимо, за да облекат цялото семейство и да украсят дома на ниски цени, специализирана в продажбата на детски дрехи, аксесоари, играчки и домакинско оборудване. Първите магазини на компанията са открити през 2004 година в Полша, а днес обектите на PEPCO са повече от 2 000 в 13 европейски страни. Навлизането на българския пазар стартира през 2019 година, когато са открити първите магазини у нас. Към момента в България има 65 PEPCO магазина, разположени на удобни локации. Приоритет за компанията е да открива нови обекти не само в големите населени места, но и да бъде достъпна за клиентите си и в по-малките градове. Основен фокус в каталога от стоки на PEPCO е насочен към грижа за най-малките. Сред най-търсените продукти в магазините на компанията са бебешките дрехи от 100% памук и различни играчки.
Във връзка с присъединяването на „ПЕПКО България“ към СМТ, изпълнителният директор на сдружението Йордан Матеев заяви: „Ние сме много щастливи, че един от най-бързо развиващите се ритейлъри в България се присъединява към Сдружението за модерна търговия. Така нашето сдружение става още по-силно в отстояването на ценностите на свободната търговия, която се развива в условия на здравословна конкуренция. Вярваме, че PEPCO ще има съществен принос в нашата работа и ще допринесе за постигането на общата ни цел – да направим България по-добро място за търговия и бизнес и да ускорим развитието на българската икономика, с което ще допринесем за подобряване на благосъстоянието на българите.“
Във връзка с присъединяването на „ПЕПКО България“ към СМТ, Оперативният мениджър и управител на компанията Драгия Драгиев заяви: „Радваме се, да се включим в сдружението заедно с другите водещи търговски вериги в България. Уверени сме, че с нашия опит и експертиза ще допринесем за постигането на целите на СМТ. Ние успяхме бързо да се наложим като предпочитан дискаунт магазин благодарение на удобните локации на нашите магазини в цялата страна, качествените продукти на ниски цени и голямото разнообразие от стоки за дома и цялото семейство“
Водещата верига за търговия с детски облекла, играчки и декоративни продукти за дома у нас - „ПЕПКО България“, се присъедини към Сдружението за модерна търговия /СМТ/. Така членовете на сдружението вече са 12 от водещите ритейлъри в България: "Билла България”, „Ван Холдинг“ /"Фантастико"/, „Дайхман търговия с обувки", "дм България", “Доверие - Брико” /"Мосю Бриколаж"/, „ИКЕА – България“, "Кауфланд България”, "Лидл България”, “Максима България” /"Т Маркет"/, „ПЕПКО България“, "ПроМаркет" и "Хиполенд".
PEPCO е популярна европейска търговска верига, която предлага на потребителите всичко необходимо, за да облекат цялото семейство и да украсят дома на ниски цени, специализирана в продажбата на детски дрехи, аксесоари, играчки и домакинско оборудване. Първите магазини на компанията са открити през 2004 година в Полша, а днес обектите на PEPCO са повече от 2 000 в 13 европейски страни. Навлизането на българския пазар стартира през 2019 година, когато са открити първите магазини у нас. Към момента в България има 65 PEPCO магазина, разположени на удобни локации. Приоритет за компанията е да открива нови обекти не само в големите населени места, но и да бъде достъпна за клиентите си и в по-малките градове. Основен фокус в каталога от стоки на PEPCO е насочен към грижа за най-малките. Сред най-търсените продукти в магазините на компанията са бебешките дрехи от 100% памук и различни играчки.
По повод присъединяването на „ПЕПКО България“ към СМТ, изпълнителният директор на сдружението Йордан Матеев заяви: „Ние сме много щастливи, че един от най-бързо развиващите се ритейлъри в България се присъединява към Сдружението за модерна търговия. Така нашето сдружение става още по-силно в отстояването на ценностите на свободната търговия, която се развива в условия на здравословна конкуренция. Вярваме, че PEPCO ще има съществен принос в нашата работа и ще допринесе за постигането на общата ни цел – да направим България по-добро място за търговия и бизнес и да ускорим развитието на българската икономика, с което ще допринесем за подобряване на благосъстоянието на българите.“
Във връзка с присъединяването на „ПЕПКО България“ към СМТ, Оперативният мениджър и управител на компанията Драгия Драгиев заяви: „Радваме се, да се включим в сдружението заедно с другите водещи търговски вериги в България. Уверени сме, че с нашия опит и експертиза ще допринесем за постигането на целите на СМТ. Ние успяхме бързо да се наложим като предпочитан дискаунт магазин благодарение на удобните локации на нашите магазини в цялата страна, качествените продукти на ниски цени и голямото разнообразие от стоки за дома и цялото семейство.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар