Translate

понеделник, 15 февруари 2021 г.

10-ото юбилейно издание на HR Industry доказа, че „няма трудни неща, а невъзможните просто отнемат малко повече време“

Първото виртуално издание на единственото специализирано HR събитие у нас приключи с равносметката: 25 компании-изложители, 15 презентации по актуални теми и 693 посетители в рамките само на един работен ден

 

 

Извънредната епидемична обстановка у нас стана причина 10-ото юбилейно издание на HR Industry да се проведе за пръв път изцяло виртуално на 9 февруари на платформата на Brazen Technologies.

Въпреки необичайният формат на изложението и безспорно трудните времена, в които живеем, още сутринта на официалното откриване на форума беше отчетен голям интерес от страна на посетителите. Както се пошегува управителят на компанията-организатор JobTiger Светлозар Петров: „100 души на откриването никога не е имало, винаги по-бавно се събираме, днеска понеже е онлайн, това е едно чудо.“

Онлайн форматът навярно допринесе и за „препълването“ на виртуалните зали по време на цялото изложение. На всяка от лекциите и презентациите от семинарната програма се включиха между 50 и 100 посетители, което е доста повече от присъствалите досега на събитията на живо. Разбира се, не само удобният вариант на посещение на форума /реално той беше достъпен от всяка точка на света единствено чрез безплатна регистрация и устройство, свързано с интернет/ и доброто техническо качество на реализацията му, но и актуалността и разнообразието на презентациите събраха толкова много специалисти във виртуалните зали. Представени бяха теми, свързани с електронни трудови досиета, автоматизация и дигитализация, ангажираност на служителите, допълнителни придобивки и, разбира се, идеи и решения, които да подпомогнат HR специалистите в условията на пандемията. 

Част от презентациите ще бъдат качени в Youtube, така че ако искате и вие да сте в крак с най-новите тенденции в сферата на управлението на човешките ресурси, абонирайте се за канала на JobTiger тук. Целогодишно активен е и порталът HR Industry.bg, където се публикуват новини от бранша, статии по наболели проблеми и специализираното мнение на общността у нас.

„Да успяваме заедно днес е по-важно от всякога – сподели на HR Industry 2021 Антон Дуков, директор Маркетинг и комуникации на Метлайф, България, официален спонсор на събитието от самото му създаване преди 10 години – Като казвам заедно, имам предвид и компаниите, и клиентите, и работодателите, и служителите, и партньорите, и приятелите. Всички ние, заедно! Една от причините да подкрепяме HR Industry всяка година е, че тук всъщност могат да си дадат среща хора от всички изброени категории.“

„И въпреки че днес събитието е различно, виртуално е, убедена съм, че крие много нови възможности за нови начини на работа, за нов начин на взаимодействие помежду ни, за учене, развитие, нови дигитални инструменти, които със сигурност в бъдеще ще ни направят по-успешни, по-уверени и по-бързо адаптиращи се към ситуацията“, заяви и председателят на УС на Българската асоциация за управление на хора Миглена Узунова-Цекова.

За повече успешни контакти и по-богат обмен на идеи и информация, по време на виртуалното събитие имаше възможност посетителите да разговарят не само с представителите на различните фирмени щандове, но и помежду си. Така, криза или не, 25 компании успяха да  представят пред силно заинтересована аудитория своите продукти и услуги за подбор на персонал, HR софтуер, пейрол, тиймбилдинги, обучения и симулации, трудова медицина, допълнителни придобивки и др., а 693 посетители – да осъществят десетки полезни бизнес срещи в рамките само на 6 часа.

С благодарност за свършеното от екипа на JobTiger за осъществяване на първото виртуално издание на HR Industry, г-н Светлозар Петров обобщи стореното от колегите му с думите: „доказаха, че няма трудни неща, а невъзможните просто отнемат малко повече време“.

В годината на първия юбилей на HR Industry, екипът на JobTiger чества и 20-а годишнина от създаването на компанията. Първото виртуално издание на HR изложението премина успешно и дигитално, благодарение на всички участници и посетители, които се довериха на формата, взеха активно участие и доказаха, че за HR гилдията промените и дигитализацията са водещи фактори за развитие на средата.

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар