България е първият европейски пазар, който лансира
Costa Coffee след като The Coca-Cola Company придоби марката миналата година
Отличителният за Costa
Coffee бленд Mocha Italia е само един от неустоимите вкусове, лансирани на
българския пазар, на който потребителите могат да се наслаждават у дома, в
движение и на работа
България е първата от
28-те страни в групата Кока-Кола Хеленик, която лансира нова гама продукти на
Costa Coffee, на които потребителите могат да се наслаждават у дома, в движение
и на работа.
Зоран Богданович, главен
изпълнителен директор на групата Кока-Кола ХБК, споделя: „Това е вълнуваща
крачка за нас с изключителна марка, която ще продължи да надгражда силата на
нашето портфолио и бизнеса ни отвъд настоящата ситуация. За нас е удоволствие
да можем да предоставим на клиентите и потребителите си възможността да отнесат
вкъщи изживяването, което носи Costa Coffee. Докато надграждаме силата на
марката, работим в тясно сътрудничество с нашите клиенти от ХоРеКа (хотели,
ресторанти, кафенета), за да могат да предлагат Costa Coffee. Тази крачка
увеличава силата, обхвата и гъвкавостта на нашето портфолио и бележи началото
на дългосрочния ни план за растеж, който включва предоставянето на Costa Coffee
по всяко време и за всички поводи в 28-те пазара от Групата Кока-Кола Хеленик.“
Кока-Кола ХБК България ще
предлага широка гама блендове и опаковки на Costa Coffee, както и най-високия
клас обучение, обслужване и техническа поддръжка. Пълната гама продукти на
Costa Coffee ще включва включва кафе на зърна и мляно кафе, подходящо за
приготвяне вкъщи или в офиса. Въпреки че отварянето на нови франчайз кафетерии
не е част от тези планове, франчайз кафетериите на Costa Coffee у нас играят
съществена роля в изграждането и утвърждаването на разпознаваемостта на
марката.
Джил Макдоналд, главен
изпълнителен директор на Costa Coffee, споделя: „Мисията на Costa Coffee е да
вдъхновява света да обича превъзходното кафе. Лансирането с Кока-Кола ХБК ще
направи революция и ще предефинира как и къде потребителите от нашите
европейски пазари ще могат да се наслаждават на кафето, като комбинира
маркетинговата експертиза, европейския мащаб и дистрибуторската сила на
Кока-Кола ХБК с експертизата на Costa Coffee в областта на кафето. Цялата ни
гама продукти е внимателно подбрана от Дженаро Пелича, нашият Майстор на
кафето, и се произвежда от кафени зърна, сертифицирани от Rainforest Alliance,
които се използват във всички видове кафе на Costa Coffee в целия свят. Въпреки
предизвикателното време, в което се намираме, сме развълнувани от възможността да
предоставим на потребителите си нови начини да се наслаждават на Costa Coffee,
независимо какъв е поводът.“
Юрг Буркхалтер,
изпълнителен директор на Кока-Кола ХБК България, казва: „Основната мисия на
нашата компания е да сме близо до нашите потребители и клиенти и да предлагаме
напитки за всички поводи за консумация, което се случва, благодарение на нашата
отдаденост да предоставяме страхотни
продукти, уникално разнообразие и превъзходно качество. Щастливи сме да
приветстваме тово ново попълнение към нашето 24/7 портофлио и да бъдем първия
пазар в Групата Кока-Кола Хеленик, който лансира Costa Coffee. Тази нова
страница е ключов момент в нашата 55-годишна история в България – Costa Coffee
е страхотна и добре позната, горда и страстна марка с история, базирана на
занаята, която ще се впише много добре тук в България – страна с добре
утвърдена кафе традиция.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар