Translate

понеделник, 1 юни 2020 г.

bTV празнува 20 години – най-близо до хората и с най-високо зрителско доверие


 Независимостта на телевизията, социалната отговорност и обичаните лица от екрана са с най-висока оценка в сектора според проучване на „Маркет Линкс“

bTV посреща 20-ата си годишнина като телевизията, която зрителите чувстват най-близо до себе си и своите ценности, която усещат на своя страна и на която могат да се доверят. Това сочи национално представително проучване на „Маркет Линкс”*, проведено през месец май тази година, според което bTV е и най-независимият телевизионен канал в страната, най-загрижен по социалните теми и е дом на най-популярните и обичани лица от екрана.
Нарастващото доверие, което ни засвидетелстват нашите зрители, е най-голямата награда, която празнуваме днес. Много неща са се променили през последните 20 години, но популярността на bTV сред телевизионната публика остава. Впечатляващо е, че дори във време, в което телевизия се гледа по нови начини и медийната среда еволюира бързо, днес bTV е символ на независима журналистика и е мястото за развлечение с най-високо качество", каза Флориан Скала, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.
bTV печели симпатиите на най-много зрители – над 41%, по отношение на модерната визия на новините и предаванията си. Като новатор в технологиите, през годините медиата въведе първа излъчване в HD качество, 3D-mapping, 360˚ видео и добавена реалност в ефир, както и 360˚ livestream. Уникалното за Централна и Източна Европа високотехнологично интегрирано студио, което bTV внедри през 2019 година, беше избрано в топ 5 на най-престижния конкурс за маркетинг и дизайн в областта на медиите в света.
Според над 33% от респондентите в проучването на „Маркет Линкс“ телевизията проявява най-сериозна социална ангажираност по отношение на важните за обществото теми като околна среда, образование, здраве и други. Всяка година посланията на различни инициативи, свързани с правата на децата, здравето, екологията, хората в риск и много други, достигат безвъзмездно до зрителите чрез ефира на bTV. Медията многократно е доказала силата си да обединява стотици хиляди доброволци в името на добри каузи. Нейните водещи, репортери и редакционни екипи са лично ангажирани с редица кампании в полза на обществото и с постоянството и успеха си през годините се утвърдиха като посланици на добрия пример у нас.
Това е и една от причините над 38% от анкетираните от „Маркет Линкс“ да посочват, че телевизионният канал има в екипа си най-популярните и обичани лица. Над 32% пък ги припознават като близки до себе си хора, на които могат да се доверят. Всяка година водещите и журналистите в телевизията получават признание за високия си професионализъм и работата си в полза на обществото и с множество престижни награди.
Още едно проучване постави преди дни телевизията начело на медийния пазар - bTV Media Group е най-желаният работодател в сектора в България през 2020 г. според класацията Employer of Choice, в която влизат 100-те най-предпочитани от служителите работодатели в страната.
bTV е и най-силната българска потребителска марка в продължение на години, според резултатите от независимо проучване на глобалната организация Superbrands у нас.
Освен за равносметка, рожденият ден на bTV e повод зрителите да си припомнят много любими моменти от незабравими предавания, както и да видят актуални лица в необичайна светлина. Точно в 20.00 ч. тази вечер, специалното празнично издание „20 години с теб”, с водещи Десислава Стоянова и Николаос Цитиридис, ще покаже онези 20 емблематични неща, които определят ролята на телевизията в живота на българите и благодарение на които и днес bTV се радва на най-голям зрителски интерес и доверие в страната.
------------------
*Национално представително проучване на „Маркет Линкс“ с извадка от 1224 лица на възраст 18-54 г., реализирано по метода на прякото-лично интервю в периода 18-26 май 2020.

Историята в години

  • bTV започва излъчване на 1 юни 2000 г. Първата новинарска емисия на bTV е излъчена на 18 ноември.
  • През 2006 bTV стартира първия си риалити формат - Survivor.
  • През 2008 г. bTV създава нов модел на благотворителна кампания с шоуто „Великолепната шесторка“ в партньорство с UNICEF.
  • През октомври и декември 2009 г. стартират тематичните канали bTV Comedy и bTV Cinema.
  • През 2010 г. bTV Media Group става част от семейството на Central European Media Enterprises, заедно с радио каналите N-Joy, Jazz FM, Z-Rock и Classic FM. Същата година bTV продуцира първия съвременен български сериал „Стъклен дом“. Стартира сайтът LadyZone.bg. През януари 2011 г. тръгва тематичният канал bTV Action. Същата година bTV дава началото на емблематичната си CSR инициатива „Да изчистим България заедно“ в партньорство с глобалната организация Let’s Do It World. На 3 октомври в ефир тръгва bTV Radio. bTV анонсира и новия си бранд за кино продукция и дистрибуция bTV Studios.

Няма коментари:

Публикуване на коментар