Търговският център призовава клиентите да пазаруват
сигурно и отговорно, като предприема всички необходими мерки
Сердика Център отвори
врати за всички свои посетители с работно време 11:00 – 21:00 часа. Освен
познатите марки, 5 нови обекта ще бъдат на разположение, а търговският център
става и Spark
зона, с пет зареждащи
станции за електромобили. Тази стъпка е част от
кампанията на Сердика Център за устойчиво отношение – „Промяна“.
На 4 юни бе открит монобранд
магазинът на Calvin
Klein, който ще предлага
цялата продуктова гама на световната марка. Сред високия бранд обекти се
нарежда първият в София Fan Point
Concept, в който ще се продават
само обувки на марки като Karl Lagerfeld, DIRK BIKKEMBERGS, Dr. Martens,
Mercer Amsterdam, като някои от моделите
ще бъдат ексклузивни за България и се предлагат с намаления между 20 и 60%.
Турският бранд DeFacto стъпва в България със своя първи магазин в
Сердика Център, който се помещава на над 1 400 кв.м. Марката предлага богата продуктова
гама дамска, мъжка и детска мода. DeFacto е на пазара от 2005 година, а през 2011 г. става втория по големина
моден бранд в Турция. Сега бързо разрастващият се бранд разполага със собствени
автоматизирани smart складове и над 500 магазина в 30 държави от цял свят.
През следващите месеци почитателите
на изисканите кафе-напитки могат да очакват отварянето на специализиран магазин
за продуктите на Nespresso, а през юли на разположение ще бъде и нов клон на UniCredit Bulbank, предоставяйки удобството на всички услуги на
едно място. Малко преди извънредното положение врати отвори и Sephora, като обектът е единственият от последно
поколение у нас. Kато
предпазна мярка, всички продукти и тестери се дезинфекцират всеки час, а грим тестерите са защитени с пластмасов
филм, което позволява на клиентите да виждат различните продукти и нюанси, като
избягват контакт.
В търговския център се помещават
над 200 магазина, като ексклузивно представените са Delirium Exclusive
Boutique, както и единствените монобранд магазини на Steve Madden, Scotch&Soda, G-Star Raw,
Högl и Pinko у нас.
Сигурно и отговорно пазаруване
#safeshopping
– към това Сердика Център
призовава всички свои посетители. Безопасността на гостите остава приоритет на търговския център и са взети
всички необходими мерки. Основна дезинфекция се извършва при отваряне и
затваряне на обекта, както и периодично през деня. На всички точки с
по-интензивен трафик са осигурени дезинфектанти, указателни табели и маркировка
за спазване на дистанция, вентилацията е 100% естествена, а климатизацията работи изцяло с
външен въздух. Всеки посетител е задължен да носи маска, а на входа са
поставени специални дезинфекциращи стелки.
Няма коментари:
Публикуване на коментар