Translate

сряда, 3 юни 2020 г.

Нова кампания на Storytel пресъздава емоциите, които буди аудио съдържанието в човешкия мозък


Новата глобална кампания на Storytel “Отвори ушите си” пресъздава реакциите, които предизвиква възприемането на аудио съдържание в човешкия мозък. Кампанията е посветена на “историите, които ни докосват” и обяснява в кратки филми колко въздействаща може да бъде добрата история, когато просто отвориш ушите си и слушаш. Аудио изживяването и добре разказаните истории докосват човешкото съзнание както физически, така и психологически и филмите илюстрират ефекта върху човешкото тяло със стъклени модели, пълни с вода и цветови пигменти, които символизират начина, по който аудио историите ни докосват.
“Аудиокнигите влияят на хората по множество начини, тъй като различните типове истории стимулират сетивата ни и събуждат емоции.” обяснява Сесилия Кроон, която ръководи глобалния маркетинг на Storytel. “Ако никога не си слушал аудио история, е трудно да си представиш колко въздействаща може да бъде тя. “Затова създадохме тази кампания като опит да визуализираме какво става в тялото ти, ако просто отвориш ушите си и слушаш.”“Очите и това, което виждаме, са свързани повече с мисленето, докато звукът, който е чиста вибрация, е всъщност емоция.”, коментира психотерапевта и писател Мадлен Алгафари, която гостува в шестото издание на онлайн поредицата Storytel Live, в която съвременни български писатели говорят с журналиста Даниел Ненчев. Когато чуваме, много по-директно достигаме до преживяването, защото реагира по-активно дясното полукълбо на мозъка, което отговаря за емоциите. Един чут текст може много по-бързо и емоционално да въздейства и дори може да лекува. Неслучайно разказвачите на приказки навремето са първите терапевти и баянките, песнопенията, мантрите се използват за лечение, защото въздействат по-директно. Когато човек слуша книга, са много по-ангажирани подкорието и лимбичната система на мозъка и затова един чут текст има винаги много по-дълбок ефект. обяснява още тя по темата, широко застъпена в книгата й “Чувствам, следователно съм”, която е налична за слушане в Storytel.
През миналия месец Storytel надгради и популярната си функция за потребителски ревюта на заглавията в платформата. Слушателите вече могат да избират между 18 емоджита, с които да опишат емоцията, която буди у тях всяко заглавие. Тази нова функционалност помага на потребителите да оценяват произведенията бързо и ефективно, като същевременно прави намирането на нови заглавия за слушане по-лесно. 
“Потребителите на Storytel са високо ангажирани, което за нас е страхотно важно! Затова надграждаме социалните функции в платформата, като даваме възможност на най-запалените фенове да споделят помежду си мисли, чувства и емоции, които аудиокнигите будят у тях.” казва Лиза Василева, мениджър на Storytel за България.
Само от началото на годината досега у нас са изслушани повече от 572 000 часа, което е повече от половината на времето, прекарано в платформата за цялата 2019 г. в България. За нарастващия интерес на потребителите към аудио съдържанието говори и непрестанно увеличаващия се брой коментари и препоръки на заглавия в приложението. За последните три месеца в апликацията на Storytel глобално са създадени над 100 000 ревюта на аудиокниги. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар