Новата глобална кампания
на Storytel “Отвори ушите си” пресъздава реакциите, които предизвиква
възприемането на аудио съдържание в човешкия мозък. Кампанията е посветена на
“историите, които ни докосват” и обяснява в кратки филми колко въздействаща може да бъде добрата
история, когато просто отвориш ушите си и слушаш. Аудио изживяването и добре
разказаните истории докосват човешкото съзнание както физически, така и
психологически и филмите илюстрират ефекта върху човешкото тяло със стъклени
модели, пълни с вода и цветови пигменти, които символизират начина, по който
аудио историите ни докосват.
“Аудиокнигите влияят на
хората по множество начини, тъй като различните типове истории стимулират
сетивата ни и събуждат емоции.” обяснява Сесилия Кроон, която ръководи
глобалния маркетинг на Storytel. “Ако никога не си слушал аудио история, е
трудно да си представиш колко въздействаща може да бъде тя. “Затова създадохме
тази кампания като опит да визуализираме какво става в тялото ти, ако просто
отвориш ушите си и слушаш.”“Очите и това, което виждаме, са свързани повече с
мисленето, докато звукът, който е чиста вибрация, е всъщност емоция.”,
коментира психотерапевта и писател Мадлен Алгафари, която гостува в шестото
издание на онлайн поредицата Storytel Live, в която съвременни български
писатели говорят с журналиста Даниел Ненчев. Когато чуваме, много по-директно
достигаме до преживяването, защото реагира по-активно дясното полукълбо на
мозъка, което отговаря за емоциите. Един чут текст може много по-бързо и
емоционално да въздейства и дори може да лекува. Неслучайно разказвачите на
приказки навремето са първите терапевти и баянките, песнопенията, мантрите се
използват за лечение, защото въздействат по-директно. Когато човек слуша книга,
са много по-ангажирани подкорието и лимбичната система на мозъка и затова един
чут текст има винаги много по-дълбок ефект. обяснява още тя по темата, широко
застъпена в книгата й “Чувствам, следователно съм”, която е налична за слушане в
Storytel.
През миналия месец
Storytel надгради и популярната си функция за потребителски ревюта на
заглавията в платформата. Слушателите вече могат да избират между 18 емоджита,
с които да опишат емоцията, която буди у тях всяко заглавие. Тази нова
функционалност помага на потребителите да оценяват произведенията бързо и
ефективно, като същевременно прави намирането на нови заглавия за слушане
по-лесно.
“Потребителите на
Storytel са високо ангажирани, което за нас е страхотно важно! Затова
надграждаме социалните функции в платформата, като даваме възможност на
най-запалените фенове да споделят помежду си мисли, чувства и емоции, които
аудиокнигите будят у тях.” казва Лиза Василева, мениджър на Storytel за
България.
Само от началото на
годината досега у нас са изслушани повече от 572 000 часа, което е повече от
половината на времето, прекарано в платформата за цялата 2019 г. в България. За
нарастващия интерес на потребителите към аудио съдържанието говори и
непрестанно увеличаващия се брой коментари и препоръки на заглавия в приложението.
За последните три месеца в апликацията на Storytel глобално са създадени над
100 000 ревюта на аудиокниги.
Няма коментари:
Публикуване на коментар