Целта на кампанията
„Магазинчето на квартала“ е да подпомогне малки квартални търговски обекти в
справянето им с трудностите в момента
Системата на Кока-Кола в
България стартира инициатива, с която цели да подкрепи малките търговци в страната
в справянето им с икономическите последствия от пандемията COVID-19.
Първият етап на
кампанията „Магазинчето на квартала“ ще обхване над 500 селектирани малки
търговски обекта в цялата страна - те ще получат инвестиция под формата на
необходим инвентар, който ще им помогне да развият и облагородят бизнеса си. По
този начин търговците ще бъдат подпомогнати да задържат старите си клиенти и да
привлекат нови, въпреки затрудненията и икономическите последствия от
разпространението на COVID-19 в страната. В следващите няколко месеца
търговските представители на Кока-Кола ХБК ще подкрепят собствениците на малки
магазини с експертизата и знанията си, натрупани в професионалния им опит, за
това как да направят обектите по-привлекателни за потребителите от кварталите,
в които се намират.
По-късно тази година
предстои и вторият етап на „Магазинчето на квартала“, в който още 1 000
търговски обекта ще станат част от кампанията.
Наред с безопасността и
здравето на служителите, основен приоритет на компаниите в Системата на
Кока-Кола в България е подпомагането на местните общности и клиентите, с които
работи и за които е дългогодишен и доверен бизнес партньор. В основата на
новата кампания са залегнали ценностите, върху които Кока-Кола вече 55 години
гради бизнеса си в България – качество, професионализъм, отговорност и доверие.
Кампанията „Магазинчето
на квартала“ е част от усилията на Системата на Кока-Кола в България за
подкрепа на местните общности в справянето с последствията от пандемията
COVID-19. В рамките на тази подкрепа вече бяха дарени над 140 000 л.
безалкохолни напитки и вода на медицинските работници на първа линия в 26
болници в страната и 330 възрастни хора чрез Социалния патронаж в Костинброд и
Банкя, а благодарение на партньорството с верига магазини „Фантастико“,
Столична община и други компании, социално слаби домакинства получиха 330 топли
обяда. От средата на април над 270 предплатени рекламни пространства в страната
бяха предоставени на Българския червен кръст за дарителската им кампания „Заедно
срещу COVID-19“.
Фондация Кока-Кола
подкрепи инициативата „Обединена срещу COVID-19“, която към момента е набрала
над 1 000 000 лева за борба с последствията от епидемията върху най-уязвимите
групи в страната. Заедно с инициативата „Магазинчето на квартала“, до този
момент Системата на Кока-Кола в България е допринесла с над 724 000 лева в
подкрепата на общността в България и на най-засегнатите от пандемията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар