Translate

понеделник, 27 април 2020 г.

ТИТА и Боро Първи представят собствена лимитирана серия маратонки


Antilopa и Мойски са имената на първите по рода си авторски маратонки

Двамата хитови изпълнители в отбора на Adamand – ТИТА и Боро Първи, ще зарадват своите последователи с лимитирана серия маратонки, които са създадени по тяхна концепция. Именно затова се спират и на емблематичните имена за тях – Antilopa ще се предлагат в 2 различни дизайна за дамите, а Мойски – в 3 за мъже.
На 1 май ще стартира и продажбата, като тогава ще могат да се видят и за първи път самите моделитова ще се случи в онлайн магазина runners.bg. Освен че ще се сдобият с модерните маратонки, най-бързите ще получат и най-новите албуми на ТИТА и Боро Първи. 
„Много съм доволна, че заедно с целия екип постигнахме това дизайнът да бъде най-близо до мен и моя характер и послание. Antilopa са изключително женствени и носят моя дух и този на хората, които ме харесват – ние сме вечно усмихнати, в движение, умеем да изпълняваме своите отговорности, като винаги се стремим да дадем най-доброто от себе си и едновременно с това да се открояваме. А и всички ме знаят като „Антилопата.“, сподели ТИТА.
Боро Първи допълни, че желанието му било маратонките, които ще носят неговото име да бъдат с характер, каквато е и музиката му. Моделът е многофункционален – „да можеш да седнеш на пейка в парка, да се запознаеш с родителите на гаджето и накрая да отидеш на парти с приятелите си“. „Постигнахме резултат, зад който с радост бих си сложил името. Тази серия е като песента ми - Нещо, ако правим, да го правим като хората“.
Да се създаде модна компилация между производителя на спортни стоки Runners и артистите ТИТА и Боро Първи се разработва от миналата година, като целият екип създава продукт, безкомпромисен в качеството си. Целият процес е поместен и в онлайн сериала „Маратонът“, който се излъчва в YouTube канала на музикалната компания Facing the sun.
„Спряхме се на маратонки, защото те подсказват нашата индивидуалност и принадлежност. Искаме феновете на ТИТА и Боро Първи да се доближат до тях още повече така, както когато слушат тяхната музика. Именно и затова слоганът на кампанията е „Влез ми в обувките“, сподели продуцентът на Adamand Кирил Киров – Кико.

Няма коментари:

Публикуване на коментар