Antilopa
и Мойски са имената на първите по рода си авторски
маратонки
Двамата хитови
изпълнители в отбора на Adamand – ТИТА и Боро Първи, ще зарадват своите последователи с лимитирана
серия маратонки, които са създадени по тяхна концепция. Именно затова се спират
и на емблематичните имена за тях – Antilopa ще
се предлагат в 2 различни дизайна за дамите, а Мойски – в 3 за мъже.
На 1 май ще стартира и продажбата,
като тогава ще могат да се видят и за първи път самите модели – това ще се случи в онлайн магазина runners.bg. Освен че ще се сдобият с модерните
маратонки, най-бързите ще получат и най-новите албуми на ТИТА и Боро Първи.
„Много съм доволна, че заедно
с целия екип постигнахме това дизайнът да бъде най-близо до мен и моя характер
и послание. Antilopa
са изключително женствени
и носят моя дух и този на хората, които ме харесват – ние сме вечно усмихнати,
в движение, умеем да изпълняваме своите отговорности, като винаги се стремим да
дадем най-доброто от себе си и едновременно с това да се открояваме. А и всички ме знаят като „Антилопата.“,
сподели ТИТА.
Боро Първи допълни, че
желанието му било маратонките, които ще носят неговото име да бъдат с характер,
каквато е и музиката му. Моделът е многофункционален – „да можеш да седнеш на
пейка в парка, да се запознаеш с родителите на гаджето и накрая да отидеш на
парти с приятелите си“. „Постигнахме резултат, зад който с радост бих си сложил
името. Тази серия е като песента ми - Нещо, ако правим, да го правим като
хората“.
Да се създаде модна
компилация между производителя на спортни стоки Runners и артистите ТИТА и Боро Първи се разработва
от миналата година, като целият екип създава продукт, безкомпромисен в
качеството си. Целият процес е поместен и в онлайн сериала „Маратонът“, който
се излъчва в YouTube
канала на музикалната компания
Facing the sun.
„Спряхме се на маратонки,
защото те подсказват нашата индивидуалност и принадлежност. Искаме феновете на ТИТА
и Боро Първи да се доближат до тях още повече така, както когато слушат тяхната
музика. Именно и затова слоганът на кампанията е „Влез ми в обувките“, сподели
продуцентът на Adamand Кирил Киров – Кико.
Няма коментари:
Публикуване на коментар