Тази пролет една от най-любимите бири в България пристига
с нова слънчева визия и модерна бутилка
Ръка за ръка с очакването
на слънчевите и топли дни, тази пролет пристига и новият облик на „Ариана“.
Новата визия на една от най-любимите за българите бири - „Ариана“, ще
въздейства на всичките ни сетива и както слънцето, което внася чувство на
щастие и свобода, така и „Ариана“, с новия си светъл облик, цели да пресъздаде
същата лекота, освободеност и положително настроение.
„В това изпълнено със
стрес, забързано ежедневие, в което живеем, всеки има нужда от лъч светлина,
който да направи деня му по-хубав и светъл. Както слънцето ни влияе
положително, носи радост и хубави дни, точно така бихме искали „Ариана“, със своя нов и свеж облик,
семпла бутилка и слънчев етикет, да донесе свежест и светлина в ежедневието на
всеки от нас“, сподели Питър Копиец, изпълнителен директор на „Загорка“ АД.
Първата реклама на
„Ариана“ с новия й облик представлява клипче, което е заснето без професионален
екип и в домашни условия, а участниците в него са служители на компанията. В
него „Ариана“ дава надежда на потребителите си, че отново ще имат възможност да
се насладят на лятото, а междувременно докато си стоят вкъщи, могат да спечелят
милион слънчеви награди. Новият клип на „Ариана“ можете да видите тук.
„Ариана“ е
висококачествена бира, създадена по стара чешка традиция, която води началото
си от една от първите пивоварни фабрики в България. През всички тези години тя
успява да запази своето доказано място като една от най-предпочитаните марки
бира в България. „Ариана“ е и носител на множество награди за качество от
Международният институт за качество Monde Selection.
Визията на „Ариана“ не е
била променяна от 2008 г. при PET опаковките и от 2011 г. при стъклената бутилка. Новата семпла, светла и модерна визия на „Ариана“
ще продължи да радва своите потребители с нежната си и кехлибарена течност,
запазвайки своите качество и отличителност, както и връзката с идентичността и
мисията на бранда.
Няма коментари:
Публикуване на коментар