Translate

петък, 21 февруари 2020 г.

Sanofi подкрепя развитието на младите лекари в България


За втора поредна година фармацевтичната компания Sanofi е най-големият дарител в програмата на Българския лекарски съюз /БЛС/ за подкрепа на развитието на младите лекари у нас. С финансовата помощ и на другите спонсори, 45 студенти по медицина ще получат едногодишна стипендия в размер на 150 лв. месечно. Като част от програмата за кариерно развитие, специализанти, докторанти и млади лекари до 35 години ще могат да кандидатстват пред БЛС за финансиране на участия в национални и международни научни форуми.
„В Sanofi прекрасно знаем, че за да имаме качествено здравеопазване, освен достъпа да иновативно лечение, е нужно да имаме и високо квалифицирани и мотивирани лекари. Затова наш дълг е да подкрепяме развитието на младите лекари, да им дадем възможности и мотивация да разгърнат таланта и потенциала си. Да ги убедим, че има смисъл да останат и да лекуват българските пациенти.“, каза Лора Ивчева, управляващ директор на Sanofi България и генерален мениджър за Централна и Югоизточна Европа на Sanofi Genzyme, подразделението за онкология, множествена склероза, имунология и редки болести.
За поредна година с платформата „Открито за здравето“ фармацевтичната компания Sanofi инвестира в развитието на българските лекари, но също и организира информационни кампании за превенция, ранна диагностика и правилно лечение на редица заболявания.
„С платформата „Открито за здравето“ вярвам, че трябва да говорим открито за здравните проблеми у нас и да търсим решения за тях, както и да популяризираме откритията в медицината и начините за превенция, за да можем да спасяваме повече човешки животи.“, допълва Ивчева.
„Открито за здравето“ обединява множество  кампании на Sanofi. С „Открито за диабета“ компанията осигури безплатни тестове на кръвна захар и гликиран хемоглобин в 19 населени места през 2019 г. С активностите по „Открито за ваксините“ Sanofi акцентира на сериозните здравни последствия от грипа и ефективната превенция чрез ваксинация, особено с изпълнението на Националната програма за ваксинация на населението 65+. През миналата година компанията стартира и информационна кампания за навременното откриване на заболяванията на черния дроб, органът, който не боли.

Няма коментари:

Публикуване на коментар