За втора поредна година фармацевтичната
компания Sanofi
е най-големият дарител в
програмата на Българския лекарски съюз /БЛС/ за подкрепа на развитието на
младите лекари у нас. С финансовата помощ и на другите спонсори, 45 студенти по
медицина ще получат едногодишна стипендия в размер на 150 лв. месечно. Като
част от програмата за кариерно развитие, специализанти, докторанти и млади
лекари до 35 години ще могат да кандидатстват пред БЛС за финансиране на
участия в национални и международни научни форуми.
„В Sanofi прекрасно
знаем, че за да имаме качествено здравеопазване, освен достъпа да иновативно
лечение, е нужно да имаме и високо квалифицирани и мотивирани лекари. Затова
наш дълг е да подкрепяме развитието на младите лекари, да им дадем възможности
и мотивация да разгърнат таланта и потенциала си. Да ги убедим, че има смисъл
да останат и да лекуват българските пациенти.“, каза Лора Ивчева, управляващ
директор на Sanofi България и генерален мениджър за Централна и Югоизточна
Европа на Sanofi Genzyme, подразделението за онкология, множествена склероза,
имунология и редки болести.
За поредна година с платформата
„Открито за здравето“ фармацевтичната компания Sanofi инвестира в развитието на българските лекари, но също и организира информационни кампании за превенция,
ранна диагностика и правилно лечение на редица заболявания.
„С платформата „Открито
за здравето“ вярвам, че трябва да говорим открито за здравните проблеми у нас и
да търсим решения за тях, както и да популяризираме откритията в медицината и
начините за превенция, за да можем да спасяваме повече човешки животи.“,
допълва Ивчева.
„Открито за здравето“
обединява множество кампании на Sanofi. С „Открито за диабета“ компанията осигури безплатни тестове на кръвна
захар и гликиран хемоглобин в 19 населени места през 2019 г. С активностите по
„Открито за ваксините“ Sanofi акцентира на сериозните здравни последствия от грипа и ефективната
превенция чрез ваксинация, особено с изпълнението на Националната програма за
ваксинация на населението 65+. През миналата година компанията стартира и
информационна кампания за навременното откриване на заболяванията на черния
дроб, органът, който не боли.
Няма коментари:
Публикуване на коментар