С ново видео за
продуктовата линия Lupilu, компанията цели да привлече вниманието и да
провокира разговор за родителството
Lidl стартира ново видео на продуктовата линия за бебета и малки деца Lupilu, с което, чрез по-различен поглед и леко преувеличени ситуации, цели
да привлече вниманието на родителите, за да ги накара да погледнат на
трудностите с усмивка и да продължат напред с много любов към децата си.
Идеята на компанията е да провокира разговор по темата за родителството
и предизвикателствата, с които всеки млад родител се сблъсква. С много хумор и леко
намигване, веригата се обръща към родителите да споделят своя опит и своите
съвети за излизане от трудните ситуации, които са срещали. По този начин Lidl
отправя призив към всички родители да се включат и да разкажат своите истории
на Facebook страницата им. Веригата от своя страна ще се погрижи да събере и да предаде нататък
най-добрите от тях, за да има повече по-успешни и смели родители в България.
Специално в подкрепа на младите семейства с деца, в началото на 2018 г.
компанията стартира новата си продуктова линия Lupilu, която предоставя
широк набор от продукти за бебета и малки деца. Всички продукти са с високо
качество и създадени с грижа за детето. Към момента Lupilu предлага над 40
артикула от различни продуктови групи – сертифицирани бебешки био храни,
пелени, дерматологично тествани от института Dermatest Германия, продукти за
хигиена на бебето и перилни препарати, които са постоянно в асортимента на
веригата.
Всички продукти от линията Lupilu са препоръчани от
Българската педиатрична асоциация. С развитието на своята продуктова линия
Lupilu, веригата си поставя за цел да предоставя не само качествени
продукти на разумна цена, но и да осигурява добавена стойност и подкрепа на
младите семейства в грижата за техните деца. В тази връзка, съвместно с
Българската педиатрична асоциация, бе издаден и наръчник, който помага на
родителите лесно и бързо да проследят двигателното, игровото и езиковото
развитие на детето през първата година от живота му.
Няма коментари:
Публикуване на коментар