До 10 юни веригата
отделя по 3 ст. на всеки касов бон като част от инициативата „Ти и Lidl за
по-добър живот“
Близо 16 000 ученици ще получат достъп до по-ефективно образование по
география и икономика благодарение на клиентите на компанията. Отново
благодарение на нея, Природонаучния музей в Пловдив ще се превърне в модерно
интерактивно място, а над 3 000 русенци вече спортуват активно и участват в
различни спортни активности.
Това са само малка част от примерите как клиентите на Lidl и
най-голямата социално отговорна инициатива на веригата „Ти и Lidl за по-добър
живот“ спомагат за реализацията на различни обществено значими проекти и
допринасят за по-качествения и пълноценен живот на хората от различните
региони. В момента се провежда второто издание на инициативата и клиентите
отново могат да подкрепят стойностните идеи само докато пазаруват. До 10 юни
компанията отделя по 3 ст. на всеки касов бон, като със събраната сума ще
финансира обществено значими проекти в областта на образованието, опазването на
околната среда, културата и историческото наследство, както и активния начин на
живот.
В рамките на първото издание на инициативата през 2017 г. бяха
финансирани общо 31 проекта, които вече постигат впечатляващи резултати. Така
например, като част от проекта „Поколение на иновациите“ на „Български
географски портал – Географ БГ“, бяха проведени интерактивни обучения на повече
от 70 учители от София, Варна, Карлово, Хасково и други населени места.
Предстоят още дейности, с помощта на които да се интегрират съвременни и
модерни практики в обученията по география. По този начин 16 000 ученика ще
трупат географски познания по модерен, иновативен и ефективен начин.
Общо 3 000 души пък са участвали в състезания по воден слалом,
велошествия, крос преходи и много други спортни инициативи, които са част от
проекта „Периметър здраве“ в Русе. Над 2000 деца и родители от Пловдив са
спортували благодарение на комбинираната спортна площадка, изградена в детска
градина „Малкият принц“, а изграденият приключенски лагер „Момчил юнак“ в с.
Момчиловци, до Смолян, ще даде възможност на над 260 деца да спортуват сред
природата, като участват в туристически преходи, игри на открито и дори звездни
наблюдения.
Силен интерес към тазгодишното издание на инициативата има и от страна
на неправителствените и граждански организации, които могат да кандидатстват
със своите проекти до 20 юни на lidl.bg/ti. Одобрените за финансиране ще
получат финансова подкрепа в размер до 10 000 лв. Към момента най-много
предложения са подадени в категории „Образование“ и „Култура и историческо
наследство“, а най-активните градове са София, Кърджали, Кюстендил и Созопол.
„Ти и Lidl за по-добър живот“ се реализира в партньорство с Фондация
„Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум.
Няма коментари:
Публикуване на коментар