Обемът на продажбите
на аперитиви на базата на спиртни напитки, които са наполовина по-слаби от
обикновените спиртни напитки, е нараснал със 7,4%
Производителите на алкохол се насочват към доста необичайна рецепта –
коктейли с по-малко алкохол, пише Ройтерс.
В баровете от Лондон до Ню Йорк продажбите на "аперитиви",
като Aperol, Lillet и Martini Rosso, растат бързо, тъй като по-младите
потребители предпочитат по-ниско алкохолни напитки пред по-силните традиционни
коктейлни със спиртни напитки като водка.
В резултат компаниите като Campari в Италия, британската Diageo и
френската Pernod Ricard променят аперитивни марки или пускат нови маркетингови
предложения за съществуващите.
Обемът на продажбите на аперитиви на базата на спиртни напитки, които
са наполовина по-слаби от обикновените спиртни напитки, е нараснал със 7,4%
през миналата година, докато интересът към водката е спаднал с 6%, при брендито
спадът е с 1,3%, а продажбите на ром намаляха с 0,8%, показват данните на
изследователската компания IWSR.
Директорите на Campari, Pernod Ricard и Diageo коментираха на Ройтерс,
че те възприемат популярността на нискоалкохолните напитки, които имат своите
корени в Италия и Франция, като дългосрочна тенденция и потенциално важен бъдещ
двигател на растежа.
Нарастващата популярност се дължи отчасти на младите хора, които искат
да останат по-адекватни и да запазят бистро съзнание, изграждайки своя социален
имидж. И това се доказва от по-слабата употреба на алкохол в голяма част от
развития свят.
investor.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар