Съмишлениците
на ИКЕА, ангажирани с каузата „Време е за игра, време е за добри
дела!“,
допринесоха за продажбата на 12,6 милиона детски продукта в света в периода на
кампанията
В
резултат на това Фондацията на ИКЕА дарява
21,5 милиона евро на шестте партниращи си организации - УНИЦЕФ,
Save the Children, Room to Read, War Child, Special Olympics и Handicap International, в подкрепа на хиляди деца, които не могат да упражняват
изконното си право да играят.
У нас по време на кампанията са
продадени над 21
000 играчки.
ИКЕА
България ще дари 30 000 лева на УНИЦЕФ България в полза
на проекти, които подпомагат правото на децата в някои от най-уязвимите
общности у нас да играят и се развиват.
„Време
е за игра, време е за добри дела!“ стъпва на успеха на предишните кампании на
ИКЕА в подкрепа на ранното детско развитие, акумулирали 118,8 милиона евро от
2003 г. насам. За три години, благодарение на инициативата у нас,
бяха дарени общо 110 610 лв., които осигуриха оборудване за новооткритите
центрове, подкрепени от УНИЦЕФ в България, в пет български града в страната: Център за подкрепа и развитие на
деца и семейства в гр. Котел; Комплекс от услуги за деца в конфликт със закона
в град Сливен (включващ Център за интензивна социално-възпитателна подкрепа,
Наблюдавано жилище (за младежи, навършили 18 г.) и Преходно жилище (за деца под
18 г.)); „Зона ЗаКрила“ - Детски центрове за застъпничество и подкрепа на
деца-жертви или свидетели на насилие в София, Монтана и Шумен. През 2016 година
стартираха и 4 нови проекта в Нова Загора, Берковица, Градец и Котел.
Пер
Хегенес, Изпълнителен директор на Фондацията на ИКЕА, споделя: „Благодаря на
всички партньори и клиенти на ИКЕА, които подкрепиха кампанията, възползваха се
от възможността да чуят как партньорите ни използват нашето финансиране, за да
променят живота на децата и споделяха информацията с всички. От името на
Фондацията на ИКЕА, БЛАГОДАРИМ ВИ!”
Няма коментари:
Публикуване на коментар