България, за първи път, е
включена в календара със събития АМЕC‘s Measurement
Month (месец на измерване на комуникациите),
едномесечната глобална образователна програма, провеждана от Международната асоциация за измерване и оценка на
комуникациите (АМЕC).
DeLange Analytics и SiteMedia
Consultancy организират първото по рода си събитие „Testing &
validating social-media impact on business results“, което има за цел да се обмени опит за начините и методите, по които
може да се оцени ефекта от комуникациите в социалните мрежи за успешното управление на
бизнеса и повишаване на резултатите. Опитни международни специалисти ще дискутират различните
аспекти на измерванията и ще посочат примери от своя опит за добрите техники и
изпитаните подходи в работата със социалните медии.
„Щастливи сме, че България стъпи на
картата на още един професионален сектор. Оценките и измерванията на ефекта от комуникациите
са стара тема, която е извор на непрекъснат дебат. Но и тема, която е
изключително важна за всички участници в комуникационния процес. Особено сме
горди, че SiteMedia
Consultancy
е съорганизатор на събитието и виждаме името си до такива световни
комуникационни професионалисти като Public Relations and Communications
Association (PRCA), Government Communication Service to the English Government,
Hill+Knowlton Strategies, PR News, Burson Marsteller, Ketchum и много други. Още повече, че за мен,
като математик, темата за подходящите метрики в комуникацията е изключително
интересна“, заяви Любомир Аламанов, General Мanager, SiteMedia Consultancy.
AMEC measurement Month е инициатива, която се стреми да запълни
празнотата между разбирането за ефекта от развитието на публичните комуникации и управлението и
прилагането им на практика. Посредством провеждането на различни уъркшопи,
дискусии и семинари с осигурен изцяло свободен достъп, AMEC – лидер в сферата на
комуникационните проучвания, се стреми към подпомагнето както на
професионалистите, така и на прохождащи комуникатори.
Няма коментари:
Публикуване на коментар