В началото на юни
в над 125 държави по света премиерата бе гледана както пред телевизионните
екрани, така и в социалните мрежи и онлайн платформите на FOX. Това е
първата
собствена продукция на вътрешната продукционна компания на групата – FOX
International Studios. „Изгнаник“ е вторият проект на Робърт Къркман, чиято
премиера FOX излъчи едновременно по цял свят, след зашеметяващия успех на
„Живите мъртви“.
Данните за представянето на премиерния епизод в Европа,
Азия и Латинска Америка, които включват гледането на живо и отложеното гледане
в рамките на една седмица след премиерата показват, че:
-Премиерата
на сериала във Facebook и свободният достъп до първия епизод чрез стрийминг във
Facebook, Youtube и платформата FOX Play в продължение на две седмици преди
телевизионната премиера на сериала са генерирали 18,7 милиона гледания.
-Телевизионната
премиера на „Изгнаник“ е отбелязала 7.4 милиона гледания по света (включително
повторенията). В Латинска Америка това е била най-успешната премиера на нов
сериал в платената премиум услуга на групата FOX+, която е достигнала до 22% от
аудиторията и се е изкачила до първо място сред конкурентите. Общо 11.3 милиона
гледания е отбелязала премиерата на „Изгнаник“ в Латинска Америка.
-В
Тихоокеанска Азия премиерата на „Изгнаник“ има
3.6 милиона гледания и така дебютът на продукцията се превръща в един от
най-успешните досега. В сравнение със средното за праймтайма в Малайзия,
премиерата на „Изгнаник“ там постига изключителния ръст от 1744% за слота, в
Корея покачването е четворно, а в Австралия и Филипините – двойно.
-В Европа първият епизод на сериала е гледан
общо 11.2 милиона пъти. В няколко държави са отчетени впечатляващи резултати,
например в Норвегия „Изгнаник“ отбелязва най-гледаната премиера на сериал по
FOX досега във възрастовата група 12+. При аудиторията на възраст от 21 до 50
г. резултатите от премиерата са над два пъти по-високи от предишния рекорд за
канала. В Португалия първият епизод на
„Изгнаник“ дава най-добрите резултати за слота по FOX от април до сега и
премиерата на сериала изпреварва по гледаемост излъчваните по същото време
филми и сериали по други канали.
В България
премиерата на „Изгнаник“ също отбелязва силни резултати, като покачва
гледаемостта на слота със 150% в сравнение с предходния месец сред аудиторията
между 18 и 49 години. Премиерата успява да привлече 21% нови зрители на канала
(според данни на Nielsen Admosphere). У нас сериалът е ограничен за гледане от
аудитория над 18 години.
„Изгнаник“ вече е подновен за втори сезон и
се присъединява към поредицата впечатляващи глобални премиери на FOX, сред
които „Живите мъртви“, „Уейуърд пайнс“ и предстоящото заглавие „LEGION“. FOX е
утвърден световен лидер в развлекателната индустрия и един от
най-разпространяваните телевизионни канали, известен със силна, новаторска и
високо оценена програма от зрителите в САЩ и по света. Моделът за едновременно
излъчване на премиерите по цял свят е отличителен за програмата и
маркетинговата стратегия на FOX и се прилага за всички големи премиери. FOX е
достъпен като телевизионен канал, както и чрез различни услуги за отложено
гледане в над 340 милиона домакинства в САЩ и във всички останали телевизионни
пазари.
Създател и изпълнителен продуцент на
„Изгнаник“ е Робърт Къркман („Живите мъртви“), заедно с изпълнителните
продуценти Крис Блек, Дейвид Алпърт, Шарън Тал Игуадо и Сю Нийгъл. В САЩ
сериалът се излъчва по Cinemax. „Изгнаник“, базиран на книгата с комикси на
Skybound/Image от Робърт Къркман и художника Пол Азасета, разказва за Кайл
Барнс (Патрик Фюджит, „Почти известни“), млад мъж, обсебен от зли сили през
целия си живот. С помощта на пастора Андерсън (Филип Гленистър, „Life on
Mars”), провинциален свещеник с не по-малко проблеми от него, Кайл предприема
пътуване в търсене на отговори и нормален живот, какъвто никога не е имал. Той
обаче открива нещо, което може да промени съдбата му, както и съдбата на целия
свят завинаги.
Няма коментари:
Публикуване на коментар