Нестле България представи обновената си гама кулинарни продукти
„През последните години потребителите изпитват известни
притеснения относно употребата на продукти, чието съдържание не разбират. Те
все повече се интересуват от здравословната
страна на ястията, които
консумират. За да отговорим на техните нужди, ние преразгледахме съставките в
продуктите си. Обяснихме на етикетите си съставките, които потребителите не
разбират, премахнахме тези, които ги притесняват и намалихме количеството на
тези, които се смятат за по-неблагориятни - като солта. Въпреки, че за 91% от нашите
потребители все още най-важният критерий за избор на ястие, което приготвят у
дома, са предпочитанията на тяхното семейство;89% твърдят, че изборът им се
определя и от здравословната страна на ястието; а за 87% най-важното в
рецептата са съставките.“, коментира Нели Ангелова, бизнес мениджър „Кулинарни
продукти и корпоративни връзки“ в Нестле България.
MAGGI Малки Тайни и MAGGI Любима Супа “Пилешка с фиде”са с 20% намалено съдържание на сол, съдържат 50% изсушени
зеленчуци, също така билки и подправки и най-важното е, че са без добавен
мононатриев глутамат и хидрогенирани мазнини.
Обновяването е подкрепено и от Йоли на 24Kitchen, която е разработила
алтернативни рецепти за разнообразни ястия с употребата на продуктите, в линия
със стремежа на марката да
предлага все по-голямо разнообразие на своите
потребители.
Лансирането на обновената гама е в унисон и с глобалния
ангажимент на Нестле за обновяване на продуктите. През 2005 г. компанията
въвежда политика за значително намаляване на съдържанието на сол и до 2012 г.
намалява употребата на сол в продуктовото си портфолио с 14,043 тона. През
ноември 2013 г. Нестле решава да ускори намаляването на количеството сол във
всичките си кулинарни продукти, в подкрепа на целите на Световната здравна
организация. Като част от тази политика Нестле България усилено инвестира, за
да предостави на своите потребители полезни хранителни продукти, които са
неизменна част от балансираното меню.
MAGGI е марка, която не спира да се развива и да подобрява
своите рецепти, в отговор на желанията на потребителите за полезни, достъпни и
вкусни продукти, съчетаващи добре познатия и обичан традиционен вкус и
отговарящи на съвременните тенденции и начин на живот. Отчитайки нуждата от
прозрачност в съдържанието на продуктите,MAGGI стартира проактивна комуникация на съдържанието в своите
продукти, като обяснява техния състав с кампанията „Защо е толкова вкусно с MAGGI”. Кампанията е
подкрепена и от специалиста по хранене и диететика д-р Райна Стоянова. Тя
вярва, че постоянното обновяване и прозрачността на производителите е бъдещето
в развитието на индустриалните продукти, което ще даде още по-голяма добавена
стойност на потребителите.
С обновяването на продуктите си MAGGI Малки Тайни и MAGGI Любима Супа марката прави стъпка
напред в отговор на изискванията на потребителите в България, като им предлага
бързи, лесни и достъпни решения и идеи за всеки ден и всеки вкус, в подкрепа на
балансираното и разнообразно хранене.
Няма коментари:
Публикуване на коментар