като част от кампанията
си за потребителски опит -седмици преди официалната премиера.
Потребители от 15 държави ще имат възможността да тестват новия флагман на LG при смартфоните и да споделят впечатленията си онлайн.
Програмата вече стартира
в Корея и през следващите няколко дни ще таргетира потребители и от следните други 14 пазара: Турция, Индонезия, Сингапур, Съединените щати, Китай, Индия, Бразилия, Канада, Обединеното кралство, Франция, Германия, Мексико, Япония и Хонконг.
Участниците
ще бъдат избрани на базата на отговорите на формулярите, който всички кандидати
подават. Всеки ще може да увеличи шансовете си да бъде избран,
като сподели опита си от кандидатстването в социалните мрежи Facebook,
Twitter и Weibo. Когато бъдат избрани, участниците от всяка държава ще получат LG
G4 за период от максимум 30 дни, в който да изпитат уникалния му дизайн и функции,
включително персонализираният потребителски интерфейс (UX 4.0), високо ефективната камера и впечатляващият дисплей за
онлайн споделяне. Участниците
ще получават различни задания, които да изпълняват в рамките на опита си с
устройството, като ще има и награди.
Няма коментари:
Публикуване на коментар