· 74% от служителите в най-голямата ритейл верига у нас са жени
· Жените@Kaufland е кампания, която ще разкаже вдъхновяващите истории на успешните жени в компанията
По повод 8 март - Международен ден на жената, най-големият частен работодател у нас - Kaufland България стартира кампания, която акцентира върху ключовата роля на дамите в компанията. Под надслов „Жените@Kaufland” /Жените в Kaufland/, ритейлърът цели да насочи прожекторите към дамите в своя екип, като разкаже техните вдъхновяващи истории на кариерно развитие и баланс между работа и личен живот. Не на последно място - като разкрие подробно възможностите, които веригата осигурява в улеснение и подкрепа на дамите.
“С нашия екип от над 7400 колеги, ние имаме отговорността не само да изграждаме и развиваме подкрепяща среда за дамите в компанията, но и да бъдем добрия пример. Стартираме тази кампания, за да покажем какво правим ние и как това, което изграждаме като работна среда, подпомага и насърчава дамите да постигат целите си и да имат едно още по-удовлетворяващо ежедневие”, коментира Диана Костова, ръководител „Обучение, развитие и мотивиране“ в Kaufland България.
С устойчиви практики, грижа и подкрепящи инициативи компанията изгражда общност, в която дамите се чувстват ценени, мотивирани и вдъхновени да реализират пълния си потенциал - както в професионалния, така и в личния живот. За всички свои служители Kaufland предлага допълнителен пакет от 18 социални придобивки като допълнение към трудовото възнаграждение. Гъвкавото работно време, възможността за работа от вкъщи за някои позиции, позволяващи това и работа на смени помагат за създаване на баланс между професионалния и личния живот. Допълнителни социални придобивки като здравно осигуряване, йога и масажи, заедно с финансиране на карта за спорт, спомагат за изграждането и поддържането на здравословен начин на живот.
Част от социалните придобивки засвидетелстват специално внимание към семействата. Инициативи като „Бонус Бебе“ в размер на 600 лв. и "Бебе пакетът", съдържащ най-необходимите продукти за едно новородено, доказват вниманието към новите родители и най-вече към дамите, които поемат най-отговорната роля – да бъдат майки. Компанията осигурява и ваучери за храна в максималния размер от 200 лв., които се получават и от всички майки по време на майчинството. Същевременно се организират събития като „Семеен празник“ и „Коледното детско парти“, които интегрират семействата на служителите в общността на Kaufland.
С цел поддържане на креативността, самоусъвършенстването, баланса между работата и личния живот, компанията предлага семинари за личностно развитие и творчески активности. А за да се осигури лично време и грижа за себе си, Kaufland България предлага „Сабатикал“ - три месеца творчески отпуск за служители със стаж над 5 години в компанията.
Всички възможности за кариерно развитие можете да видите тук: https://kariera.kaufland.bg/
Няма коментари:
Публикуване на коментар