1 лев от продажбата на плюшената играчка отива в подкрепа на деца със специални образователни потребности
Точно преди Коледа Lidl пуска в продажба лимитирана серия плюшен енот с
благотворителна кауза на цена от 9,99 лева. Благотворителната кампания стартира на 27 т. м. и ще продължи две седмици, като компанията ще дарява 1 лев от всяка продажба на деца със специални образователни потребности. Инициативата е под мотото „Купи и помогни“ и важи за всички 121 магазина Lidl в страната.
Плюшеният енот е вдъхновен от главния герой в коледния телевизионен клипа на Lidl. В него симпатичното животинче самоотвержено спасява семейното коледно тържество и става герой. Основното послание на рекламата е, че малките жестове са от огромно значение. Lidl дава възможност на своите потребители също да сътворят добро и да допринесат за по-доброто утре на децата със специални образователни потребности
Кампанията е част от бизнес философията на Lidl да инвестира в каузи и политики, които оставят положителен отпечатък и правят живота по-добър. С всяко свое действие веригата следва неотменно своя ангажимент да развива бизнеса си по отговорен начин, с грижа към хората, околната среда и обществото.
Няма коментари:
Публикуване на коментар