Lidl-Trek представи своя състав за предстоящото 110-о издание на
емблематичното колоездачно състезание Tour de France. В отбора на двете
световноизвестни марки влизат общо 8 състезатели от 7 държави, които комбинират
в себе си както младост, така и необходимия за тази надпревара опит.
Професионалните колоездачи от Испания, Дания, Белгия, Франция,
Люксембург, Италия и САЩ са готови да спечелят не само етапите от
най-популярното колоездачно състезание в света, но и сърцата на всички любители
на този спорт. На представянето на отбора в Билбао, Испания, Lidl-Trek показа
новите официални екипи в жълто, червено и синьо, които ще носи не само мъжкият
отбор на Tour de France 2023, но също така и женският състав, който стартира на
30 юни в друго традиционно състезание - Giro d'Italia 2023. Момичетата от
отбора на Lidl-Trek са от Германия, Великобритания, Италия, Холандия и
Австралия.
Партньорството между Lidl и Trek, като две доказани на световно ниво
марки, обединени от стремежа си към най-добри постижения, има амбициозни
планове. Целта на сътрудничеството между двете компании е да изградят отбори на
световната колоездачна сцена, които да вълнуват и вдъхновяват не само феновете
на спорта, но и следващото поколение шампиони при жените и мъжете, както и
всички колоездачи – професионалисти и аматьори. Като партньори Lidl и Trek ще
се съсредоточат както върху развитието на спортните успехи, така и в подкрепата
на повече млади спортисти. Със своя вдъхновяващ отбор от разнообразни и
международни спортисти Lidl-Trek има амбицията да бъде модел за подражание за
устойчиво колоездене.
„Искаме да популяризираме устойчивото колоездене и активния начин на
живот. Убедени сме, че именно активният живот и здравословното хранене
повишават качеството на живот на хората. С Lidl-Trek искаме да вдъхновим възможно най-много хора
да използват велосипедите си – следващото поколение шампиони, както и всички
велосипедисти, независимо дали са професионалисти, или просто любители. Защото
колоезденето е достъпен спорт, подходящ за всеки, който иска да бъде по-активен
в ежедневието си. Точно както и нашите продукти са достъпни за всеки“, заяви Мартин Алес, старши вицепрезидент “Mаркетинг” в Lidl International.
„Много сме развълнувани, че представяме Lidl-Trek точно преди най-голямото
колоездачно състезание за годината. Всеки член на отбора чувства привилегията
от това да си партнира с Lidl, които не само споделят нашите ценности и
вдъхновение, но и същата представа за това как бихме искали да се развиваме
като отбор и организация в нашия спорт. Нямаме търпение да започнем да се
състезаваме като Lidl-Trek и да покажем нашия нов разнообразен екип от
колоездачи, преди да започне началото на натовареното от състезания лято."
Това сподели Luca Guercilena, генерален мениджър на Lidl-Trek.
За Lidl е чест да бъде основен спонсор и стратегически партньор на
Lidl-Trek, лицензиран за състезанията от Световното първенство по колоездене на
Международния колоездачен съюз /UCI WorldTour/. Сътрудничеството меду двете
компании започна с женското Giro d'Italia на 30 юни 2023 г. и Tour de France за
мъже на 1 юли 2023 г. Като партньори Lidl и Trek ще се съсредоточат както върху
развитието на спортните успехи, така и на здравето като цяло, включително
движението и рационалното хранене. За двете компании е фундаментално важно да
насърчават здравословния и активен начин на живот като част от тяхната социална
отговорност.
Няма коментари:
Публикуване на коментар