Любимата бира
пренася морския дух и спокойствието на морето в удобна опаковка, подходяща за
всеки момент и сезон
Бургаско пусна на пазара нова 330 мл опаковка кен, която е сред
най-бързо растящите категории опаковки на пазара с 14% среден годишен ръст в
обем. Със своите отлични вкусови характеристики брандът продължава да отчита
непрестанен ръст в продажбите, като по този начин се превръща от регионална
марка в една от най-харесваните и търсени бири на национално ниво за всеки
сезон.
„Тези резултати са най-високата оценка, която можем да получим от
любителите на бирата. Тя ни мотивира да продължим да развиваме бранда и да
предлагаме нови и различни продукти с доказаното качество на Бургаско. Така още
повече хора могат да се докоснат до усещането за море във всеки момент и във
всеки сезон. Новата опаковка е и гарант за пивкост и свежест на бирата до
последната глътка“, споделя Десислава Атанасова, бранд мениджър на Бургаско.
Предимствата на кен опаковките правят категорията предпочитана в
последните няколко години и допринасят за увеличаването на сегмента, който към
момента представлява 1/3 от пазара у нас. С новия размер на опаковката Бургаско
отговаря именно на тези променящи се тенденции в предпочитанията на любителите
на бирата. Благодарение на по-малкия обем от 330 мл се намалява количеството
въздух, което влиза в контакт с пивото след отваряне, и по този начин Бургаско
запазва своите качества, пивкост и свеж вкус.
Бургаско отдавна се е превърнала и в емблема на морето и лятната
почивка заради усещането за свобода и безгрижие, което ни носи. Това чувство,
което обикновено свързваме с лятото, сега може да е с нас през цялата година,
независимо къде се намираме, щом отворим любимото Бургаско. Това е и посланието
на рекламните клипове, като за пръв път марката ще представи видеа за всички
сезони. Видеата за зимата и пролетта ни пренасят на морския бряг с думите „Отпусни
се. Морето е тук“. Всички фенове на марката ще имат възможността да участват и
в национална промоция в периода 1 юни – 31 юли 2023г., като закупят стъклена
бутилка Бургаско от 500 мл и разберат веднага дали печелят Бургаско кен.
През последните години Бургаско се наложи като любима марка на
потребителите и отчита среден ръст от 20% в обем за последните две години,
2021г. и 2022г. За периода януари -април 2023г. марката расте с 33% в обем по
данни на Nielsen България. Бургаско е предпочитана бира за потребители от
големите градове на възраст между 25 и 39 години с натоварено ежедневие и
забързан начин на живот. Те имат нужда да се откъснат от градския ритъм на
спокойно и носещо релакс място, а Бургаско ги пренася именно там и им носи
усещане за баланс и свобода.
Няма коментари:
Публикуване на коментар