Телекомът дарява 60 000 в осмото издание
на знаковата си инициатива
Рекордните 360 кандидатури
на граждански организации събра осмото издание на
Vivacom Регионален грант, което стартира в края на 2022г. В най-мащабната си инициатива за развитие на местните общности, телекомът дарява общо 60 000 лева за проекти с потенциал да ангажират гражданите в различни тематични области и да подкрепят решаването на локални проблеми.
Vivacom Регионален грант, което стартира в края на 2022г. В най-мащабната си инициатива за развитие на местните общности, телекомът дарява общо 60 000 лева за проекти с потенциал да ангажират гражданите в различни тематични области и да подкрепят решаването на локални проблеми.
Приоритетните сфери
в новото издание са образование и околна среда. Те са ключови за устойчивото
развитие на всяко населено място, затова и приносът към качественото
образование и чистата околна среда са във фокуса на отговорната политика на
Vivacom и компанията-майка United Group.
Всички кандидатури във
Vivacom Регионален грант ще преминат през два етапа на подбор – предварителна
административна проверка и финална оценка от експертно жури. До края на януари
ще бъдат избрани 50-те най-добри проекта, които ще преминат на следващия кръг – оценка от журито. Финалистите ще станат ясни до
края на февруари, а победителите, всеки от които ще получи грант на стойност до
5 000 лева – през март.
Vivacom, като
компания със сериозно присъствие и въздействие върху живота на гражданите в
цялата страна, се ангажира дългосрочно с подкрепа развитието на регионите чрез подпомагане
на местни организации и техните проекти. В рамките на седемте издания на
Vivacom Регионален грант от 2015 година досега са реализирани 94 проекта на 86
граждански организации в 76 населени места в цялата страна. От всички проекти 9
имат национален обхват, 27 са реализирани в села и 49 – в малки и големи градове.
Общата стойност на
грантовете, дарени във Vivacom Регионален грант за този период, е 441 000 лева за реализиране на проекти
в областите образование, околна среда, местни общности, социална сфера, култура
и изкуство, спорт, здраве и туризъм. През 2023г. общата сума, дарена за 8-те
издания на инициативата, ще надхвърли половин милион лева.
Vivacom Регионален
грант се реализира в партньорство с Български център за нестопанско право.
------------------
За United Group: Базираната в Нидерландия United
Group водещият
телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията работи в
осем държави и има над 15 милиона потребители и близо 15 000 служители.
Генерира годишни приходи за близо 2,6 милиарда евро. United Group осигурява
най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите
най-атрактивната селекция на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в
дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество
на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г.
мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите
глобални инвестиционни компании.
От юли 2020г.
Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova
Broadcasting Group и вестник Телеграф.
За Български център
за нестопанско право /БЦНП/:
БЦНП е фондация в
обществена полза, която над 20 години оказва подкрепа при изработване и
прилагане на закони и политики с цел развитие на гражданското общество,
гражданското участие и доброто управление в България. БЦНП следва мисията си,
вярвайки, че гражданските организации могат да бъдат устойчиви и независими, да
са едновременно коректив и партньор на институциите, като защитават правата и
свободите ни и са двигател за развитието на обществото.
Няма коментари:
Публикуване на коментар