Над 10 милиона е
броят на артикулите, закупени с отстъпка за изминалата година
Потребителите на Lidl Plus са спестили над 9 милиона лева през 2022г.,
благодарение на мобилното приложение. Статистиката показва още, че за
изминалата година над 10 милиона е броят на артикулите, които клиентите са
закупили с отстъпка през Lidl Plus, а от тях – 2 милиона
са тези, които са стрували на потребителите само 1 стотинка.
„Две години след старта си Lidl Plus доказа, че е
изключително ефективен инструмент, с който потребителите могат да спестяват
ежедневно. Радваме се, че спазихме своето обещание към тях – да им помагаме да
пазаруват още по-изгодно по един модерен и удобен начин: със своя телефон. Ще
продължим да го правим и занапред чрез много повече купони, нови
функционалности и нови възможности за клиентите на Lidl Plus да пестят,
печелят и да са винаги на плюс“,
коментира Нели Месерджиева, директор „Промоции, маркетинг и потребителско
поведение“.
През 2022г.
потребителите на мобилното приложение са се възползвали от над 2000 купона и
оферти. Това са и едни от основните функционалности, които предлага Lidl Plus за оптимизиране на семейния бюджет. Ако се
използват всички оферти и купони поне веднъж в седмицата, приложението може да
спести минимум 10 лв. седмично на всяко домакинство. Дигиталната скреч карта е
още едно предимство на Lidl Plus. При всяко сканиране
на касата, без значение дали клиентът се е възползвал от конкретна отстъпка,
той получава нова скреч карта, която може да донесе допълнителни купони.
В допълнение на
изгодните оферти потребителите на Lidl Plus имаха възможност да
се включат и в над 20 различни игри и кампании с различни парични и предметни
награди, сред които ваучер за кемпер за лятната ваканция, лаптопи през
септември, а в подкрепа на коледното пазаруване – стотици ваучери за пазаруване
на стойност 300 лв. и много други.
В полза на
потребителя е и секцията „Партньори“ на Lidl Plus, благодарение на която
потребителите могат да се възползват от допълнителни отстъпки и преференциални
оферти извън Lidl. Партньорите са
подбрани така, че да са съобразени с нуждите на потребителя, с полезни
предложения за цялото семейство. Такива са OMV, SDI брокер, езикови училища “Интелект”,
аптеки SoPharmacy, онлайн платформата с уроци Уча.се, Софийската опера и балет
и др.
Няма коментари:
Публикуване на коментар