Кампанията на Yettel информира и обучава деца
и младежи как да се справят с онлайн опасностите
Близо 5000 участници
се включиха в четвъртото издание на Digital Scouts – социално отговорната
кампания на Yettel, която помага на децата и младежите да се справят с опасностите
онлайн. Участниците трябваше да отговорят на 24 въпроса свързани с различни
предизвикателства в уеб пространството. Верните отговори им дадоха шанс да се
включат в томбола за страхотни награди осигурени от Yettel.
Въпросите и тази
година бяха свързани с теми като онлайн тормоз, киберсигурност и умение за
разпознаване на фалшива информация. Специално внимание бе отделено на
изграждане на информираност за сигурност и сила на паролите, опасно и
неприлично съдържание и адекватна защита на устройствата от вируси. Новото
издание на кампанията взе предвид скорошно проучване на Yettel за най-често срещаните проблеми сред деца и
тийнейджъри.
Традиционно
кампанията бе подкрепена от популярни лица
и инфлуенсъри, които представиха на своите аудитории Digital Scouts по
атрактивен и същевременно разбираем за децата начин. Част от тях споделиха и
своите лични истории, свързани с обидни коментари онлайн, чувството на
несигурност, което са изпитвали при различни ситуации в социалните мрежи,
фишинг и вируси. Приложението традиционно оглави класациите в онлайн
магазините, като се изкачи на първо място при безплатните приложения игри в App
Store и на четвърто в същата категория за Google Play.
В новото издание на
Digital Scouts основната плат
форма, от която инфлуенсърите дадоха гласност на кампанията, бе TikTok – социалната медия поставена на първо място по предпочитание в проучването на Yettel. Кампанията бе подкрепена и в Instagram от инфлуенсъри родители на деца в тази таргет група. За последните три издания на Digital Scouts кампанията достигна до над 56 000 деца и младежи.
форма, от която инфлуенсърите дадоха гласност на кампанията, бе TikTok – социалната медия поставена на първо място по предпочитание в проучването на Yettel. Кампанията бе подкрепена и в Instagram от инфлуенсъри родители на деца в тази таргет група. За последните три издания на Digital Scouts кампанията достигна до над 56 000 деца и младежи.
Няма коментари:
Публикуване на коментар