Обектите на веригата са вече 115 в 51 града в
страната
Лидл България
продължава успешното си присъствие на българския пазар с
отварянето на още два нови обекта. Чрез новите удобни локации в Ботевград и Шумен магазините вече наброяват 115. По този начин веригата цели да бъде още по-близо до своите клиенти, като им предоставя допълнителни възможности за достъп до подбрани продукти, с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена.
отварянето на още два нови обекта. Чрез новите удобни локации в Ботевград и Шумен магазините вече наброяват 115. По този начин веригата цели да бъде още по-близо до своите клиенти, като им предоставя допълнителни възможности за достъп до подбрани продукти, с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена.
„В Lidl винаги се стараем да бъдем близо до нашите клиенти. Това намира
изражение не само в безкомпромисното качество и свежест на продуктите ни, но и
в редицата нововъведения, които първи наложихме на пазара. Сред тях са тематичните
седмици и прясно изпечените хлебчета от „Фурната на Lidl“ и много други. Да не забравяме за удобството на Lidl Plus или за модерните и просторни търговски зали
в магазините ни. Ето защо клиентите ни предпочитат като бранд, защото през
годините доказахме, че доброто качество не само може, но и трябва да бъде
масово достъпно“, каза Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл
България.
Новооткритият магазин
в Ботевград е първият магазин на Lidl в града. Новият търговски обект е и
единственият в града с каси на самообслужване, които спомагат за още по-бързото
обслужване на посетителите, а наличните 126 паркоместа са допълнително удобство
за клиентите на бързоразвиващия се регион. Жителите на Шумен пък вече могат да
се възползват от удобствата и на втория Lidl магазин в града. Обектът
впечатлява със съвременно оборудване с висока енергийна ефективност, електронни
ценови табели и каси на самообслужване.
Лидл България ще
продължи своята устойчива експанзия и през 2023 година, като продължава да
работи и за интереса на българските производители, допълвайки асортимента на
собствената си продуктова линия „Родна стряха“, давайки възможност за износ на
стойност милиони левове.
Няма коментари:
Публикуване на коментар