С поредица видеа
Yettel запознава потребителите с малките и лесни крачки, които могат да
направят, за да помогнат на природата
Yettel обединява
усилия с малки новинари в „зелена“ информационна емисия за по-
чиста околна среда. В поредицата видеа „вестоносците“ тръгват на мисия – да ни научат да използваме технологиите по най-щадящия за природата начин. За да спечелят съюзници за каузата, малчуганите споделят съвети как всеки може да направи малко усилие с огромна полза за планетата.
чиста околна среда. В поредицата видеа „вестоносците“ тръгват на мисия – да ни научат да използваме технологиите по най-щадящия за природата начин. За да спечелят съюзници за каузата, малчуганите споделят съвети как всеки може да направи малко усилие с огромна полза за планетата.
Всеки епизод на
„Зелената емисия“ разглежда различни аспекти от потреблението на новите
технологии и отпечатъка им върху околната среда. Във видеата децата
споделят факти за проблема, но и предлагат решения, показвайки какви малки
промени може да направи човек, за да даде своя принос за подобряване на
голямата картина.
„Проблемът със замърсяването на планетата е толкова комплексен, че
невинаги имаме ясна идея какво можем да направим самите ние, в нашето
всекидневие, с нашата заетост и ритъм. Темата ни изглежда сложна и далечна,
съответно ни е трудно да се мотивираме дори да се информираме как ситуацията
може да се подобри.“ – смята Мария Маринова, директор „Бранд и
маркетинг комуникации“ в Yettel. „А
истината е, че всеки може да помогне много, правейки нещо малко в правилната
посока. И когато много хора направят тяхното малко нещо – тогава настъпва
промяната. Затова решихме чрез малките новинари да информираме за големите
проблеми по лесен и достъпен начин, както и да дадем практични работещи идеи
как с лесни действия всеки може да допринесе за по-чиста околна среда. Децата
са тези, на които принадлежи утрешният свят и е важно да видим важността на
темата през техните очи, а и щом те могат да разберат какво трябва да се
направи, значи и големите могат.“
Като една истинска
новинарска емисия, „Зелената емисия“ на Yettel си има студио, което любезно се
помещава в стаята на младата журналистическа надежда и водещ Калата, а живата
връзка от горещите точки е поверена на любознателната репортерка Мими. Двамата водещи правят неочаквани разкрития в домовете си,
обясняват сложни технологични термини на достъпен език и споделят с нас каква е
връзката между кабелите, старите мобилни телефони, пълните със селфита облачни
пространства, аудио и видео платформите и околната среда.
Коледното пето
издание на „Зелената емисия” на Yettel ще бъде в онлайн ефира на 19 декември –
точно навреме, за да бъде в помощ на планетата и на качественото време с
близките ни по празниците, защото ще се фокусира върху проблема с прекарването на
повече часове пред екран в почивните дни. Дотогава можете да наваксате, като
изгледате всички
емисии на сайта на Yettel, в YouTube канала или във Facebook страницата на
оператора.
„Зелената емисия“ е
една от инициативите, с които Yettel споделя полезна и достъпна информация с
потребителите си за устойчивия начин на живот, с амбицията да мотивира колкото
се може повече да направят малки промени във всекидневието си, които да
помогнат на планетата и хората. Една от целите в 5-годишната стратегия
за устойчиво развитие на компанията е да стига до 2,5 млн. души с теми,
посветени на устойчивото бъдеще. Справянето със замърсяването от електронния
отпадък, който е най-бързо растящият поток от отпадъци в световен мащаб, също е
сред ангажиментите, заявени в стратегията. Целта на компанията е до 2028г. да
събере 127 тона електронни отпадъци и по този начин да не допусне те да
попаднат на сметището.
Няма коментари:
Публикуване на коментар