Translate

вторник, 19 октомври 2021 г.

Водещата медиа мониторинг компания HeadLine се ребрандира, представя ново лого

Компанията за медиа мониторинг и анализи назначава нов директор с 14-годишен опит в областта

 

 

HeadLine, водещата компания за медиа мониторинг и анализи, част от М3 Communications Group, Inc., се
ребрандира и представи своето ново лого, с което отбеляза нов етап от развитието си. За новата си визуална идентичност компанията се довери на криейтив директора в М3 Communications Group, Inc
., Яна Георгиева, която успя да създаде обновена и по-модерна визия, запазвайки добре познатите на многобройните клиенти на Headline корпоративни цветове.

Компанията анонсира и назначаването на нов управляващ директор – Николай Гладков, който поема управлението на екипа от млади и амбициозни експерти. Той е специалист в областта на професионалния медиа мониторинг с 14-годишен опит. Кариерата му стартира през 2007г. в Информационна агенция „Фокус“ като „Специалист обработка на печатни издания“, като в следващите години заема длъжността „Специалист медиа анализи“ в няколко други компании в бранша. В три от тях е заемал и ръководни постове.

HeadLine е компания с лидерски позиции в областта на професионалния медиа мониторинг на българския пазар вече повече от 15 години с голяма клиентска база от международни и български компании. HeadLine предлага интелигентни услуги в областта на медийните анализи и мониторинг, съобразени с нуждите на клиента, неговите интереси, изисквания и стандарти. Компанията осигурява професионални двуезични услуги /на български и английски/, които обхваща всички национални и регионални печатни и онлайн медии, радио станции, телевизионни канали, социални медии, както и мониторинг по събития или кризи. 

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар