Директно от трезора на корпорация Habanos s.a, “Калиман Карибе“ представи ексклузивния умидор
Romeo y Julieta Grand Churchills. Специалната кутия за пури представлява глобална новост с лимитирано производство от 450 броя за цял свят. Една от тях е на разположение за българските колекционери и пура ентусиасти. Самият умидор има ювелирна стойност и е дело на известната френска компания Elie Bleu, а стоте витоли вътре са единствени по рода си, създадени специално за него с марка Romeo y Julieta.
За първи път у нас ентусиасти и ценители от Habanos имат възможност и привилегията да се докоснат до такъв ранг международен продукт, което е признание за пура обществото и колекционери в страната ни.
Това не е първата колаборация за създаване на такъв изключителен продукт. Стъпвайки на установените традиции и ноу-хау, тандемът в лицето на Elie Bleu и Жан Филип Мартин надскачат себе си в проектирането на Grand Churchills. Тяхно дело е и умидорът, създаден за петдесетата годишнина на марката Cohiba - представен на международния Фестивал на пурите Habanos през 2016г.
Дизайнът на умидора отразява духа на най-романтичната марка Romeo y Julieta. Стилен в своите класически линии и акценти като едновременно с това е ултра модерен, вплитащ хармония и иновация, които чудесно си кореспондират.
Пурите, подредени по 20 на 5 стелажа, са черешката на тортата за всеки любител. Не само достойно отличават умидора със своята стилна златна презентация, но и вдъхновяват с уникалния си формат: дължина 190 мм и ринг 56.
Ексклузивният умидор бе представен в София от „Калиман Карибе“ по-рано този месец със специално събитие в стила на вечната любовна история на Ромео и Жулиета. Класната вечер включваше и пеъринг между пури от бранда и напитки в духа на т.нар. Habanos сомелиерство. За пълно изживяване на сетивата към тях бяха поднесени гурме блюда.
Сцена на подобни
лансирания е ежегодният Habanos Festival, който традиционно посреща гости от над 70
страни в целия свят. Припомняме, че по време на XXII Фестивал на пурата през 2020г. бе поставен рекорд по време на
традиционния търг за умидори. Тогава той
събра историческата сума от 4 270 000 €, като всички постъпления отиват изцяло
за кубинската здравна система. За първи път тогава умидор от марката Cohia достигна стойност от 2 400 000 €.
През 2021г. Фестивалът бе
проведен онлайн и премина при изключителен интерес от световното пура общество
в една нова, модерна среда. Тази година предстои да се проведе XXIV Фестивал в Хавана, а междувременно
всички Habanos почитатели притаяват дъх и очакват с
нетърпение предстоящото от корпорацията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар