Марката е и вторaта най-силна след Google на националния пазар у нас според проучването Superbrands
Coca-Cola
продължава да е
най-силният бранд в категорията на газираните безалкохолни напитки в България
според независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по
инициатива на световната организация Superbrands, което се провежда за осми път
у нас. Марката се нарежда на второ място след Google в националната класация на всички брандове в
страната.
Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. За целите на изследването номинираните марки бяха позиционирани в 27 категории. Глобалната организация предоставя право само на квалифицираните брандове да участват в официалната публикация за България за 2021/2022г., а участието в промоционалната програма Superbrands е само по покана на организацията.
Методиката на подбор и
оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата
Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез
конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на
Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет.
Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на
потребителите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар