Translate

сряда, 12 май 2021 г.

Нестле България с ангажимент за нова инвестиция от 22 милиона лева и през 2021 г.

Компанията затвърждава лидерската си позиция и продължава да инвестира в икономическото и социално развитие на България

 

 

На специална онлайн дискусия с представители на над 50 представители на медии от страната,
мениджърският екип на Нестле България представи и коментира, както резултатите за 2020г. и какво стои зад тях, така и успешната адаптация и трансформацията на ангажиментите и плановете на компанията в трите основни направления: икономическо, устойчиво и социално развитие, в съответствие с настъпилата извънредна ситуация в световен мащаб.

”Горди сме, че през 2020-та година Нестле България успя да затвърди позицията си на пазарен лидер и генерира 1.1% ръст в приходите от продажбите спрямо предходната 2019-та година. Органичният ръст в страната беше положително повлиян от иновациите в портфолиото ни, ръст на категориите храни за домашни любимци и кулинарни продукти, както и значителния ръст в канала на електронната търговия. Още по-развълнувани сме да оповестим, че по план 2021 г. е поредната година, която ще отбележим с нова инвестиция от 22 милиона лева. Тази инвестиция отразява стратегическата роля на нашата фабрика и включва разширяване и автоматизация на производствен капацитет на нови продукти“, подчерта Петър Стоилов, изпълнителен директор на Нестле България.

Компанията продължава да инвестира усилено във фабриката си в София, като за 2020-та година компанията е вложила 23 милиона лева в нови технологии, продуктови иновации, устойчиво развитие и модернизация на оборудването. 

Сара Вуйтине, Мениджър на Фабрика за шоколадови продукти и бисквити, Нестле България, акцентира, че постоянните усилия на компанията за подобряване на устойчивите практики във фабриката водят до значителни резултати, спестявайки над 32 тона пластмаса и 43 тона хартия на природата. Отчетен е и 31% спад на генерираните въглеродни емисии и 15% при консумацията на вода за 2020-та година. За настоящата година амбицията на Нестле България е да намали разхода на вода с допълнителни 4% и да достигне 100% зелено електричество във всички свои помещения в България.

Дори в условията на безпрецедентна криза компанията продължи да помага на българското общество, фокусирайки усилията си в няколко основни посоки: младежка заетост, устойчиво развитие, активен начин на живот и балансирано хранене, както и битката с COVID-19. Дарителската подкрепа в тази посока надвишава 1.8 млн. лв. в полза на обществото. 

 Нели Ангелова, Мениджър Комуникации Югоизточен пазар, сподели:

-Подкрепихме стотици младежи, силно засегнати от новата реалност, в търсенето на кариерни възможности. Активирахме и редица инициативи в подкрепа на хората на първа линия в страната, включително помогнахме финансово и на засегнати наши бизнес партньори и раздадохме над 188 000 порции храни и напитки на общини, болници, Бърза помощ и хранителните банки .

Нестле България продължава да спазва стриктно своите социални ангажименти, затвърждавайки позицията си на социално отговорна компания. Чрез националната образователна програма Нестле за по-здрави деца! компанията успя да вдъхнови още над 11 000 деца и 8 500 родители да водят по-добър начин

на живот, като ги стимулира да се хранят по-балансирано и да открият ползите от физическата активност. Най-мащабната кампания за активен начин на живот и балансирано хранене Нестле за Живей Активно! успя да вдъхнови над 530 000 души да водят по-активен начин на живот - „Всички тези усилия ние наричаме създаване на споделена стойност – защото вярваме, че бизнес, който помага за по-добрия живот на хората и развитието на обществото, е устойчивият бизнес“, сподели още  Ангелова.

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар