Translate

събота, 11 април 2020 г.

В условия на пандемия, НЗОК е осигурила дистанционен достъп до пълния обем от информация, необходима за прилагане на европейските регламенти


Поради обявеното извънредно положение в страната, породено от  пандемията от коронавирус и за да се осигури дистанционен достъп на гражданите до адекватна и пълна информация за прилагане на европейските регламенти, Националната здравноосигурителна каса /НЗОК/ информира, че:
Гражданите могат да подават заявления по реда на европейските регламенти по поща, чрез куриерски услуги или на официалните електронни адреси на НЗОК: euro-rights@nhif.bg; crossbordercare@nhif.bg.
Подробна информация за необходимите документи за подаване на заявленията се намира на интернет страницата на НЗОК – www.nhif.bg, рубрика Международни въпроси, подрубрики „Европейска интеграция“ и „Трансгранично здравно обслужване“.
Допълнителна информация и консултации могат да бъдат получени на телефон 02/ 965-9116, всеки работен ден от 9,00 до 17,30 часа.
Заявленията по реда на Наредба № 2/2019 г. могат да бъдат подавани по поща или чрез куриерски услуги. Подробна информация за необходимите документи за подаване на заявленията се намира на интернет страницата на НЗОК – www.nhif.bg, рубрика Международни въпроси, подрубрики „Лечение в България и чужбина“, „Лечение в България и чужбина на деца“ и „Лечение в България и чужбина  на лица над 18 години“.
Допълнителна информация и консултации могат да бъдат получени на телефони 02/ 965-9119 и 02/965-9193 всеки работен ден от 9,00 до 17,30 часа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар