Хиляди дарители подкрепиха най-засегнатите от извънредното
положение възрастни хора и деца, а фондация „Америка за България“ ще дари
допълнително 100 000 лв.
Благотворителният концерт
под надслов #ПомогниОтВкъщи, чрез който bTV Media Group и
партньори обединиха усилия в подкрепа на Българската хранителна банка, събра
над 226 540 лева. Дарителската кампания в помощ на най-уязвимите и засегнати от извънредното
положение в страната възрастни хора и деца не е приключила и отчитането на
средствата продължава.
Хиляди индивидуални
дарители застанаха зад каузата на двучасовото благотворително събитие. В
продължение на ангажимента на bTV Media Group да насочва приоритетно усилия и
ресурси към темата COVID-19 и да подпомага здравето и живота на рисковите групи
в извънредната ситуация, концертът беше достъпен както за всички зрители на bTV, така и в ефира на bTV Radio и радио N-JOY, и
онлайн на btvplus.bg и дигиталната платформа URBО, подкрепена от Жокер
Медиа Рентал.
По време на концерта,
неговите водещи и продуценти от „Междинна станция“ - Иван Христов и Андрей
Арнаудов, както и обичаната водеща на „Бригада Нов дом“ – Мария Силвестър, направиха
зрителите свидетели не само на вълнуващи музикални изпълнения, но и на реални
примери за значението на помощта за хората в нужда.
В подкрепа на каузата, в
благотворителното събитие се включиха едни от най-обичаните изпълнители и
актьори, сред които треньорите от „Гласът на България“ – Владимир Ампов - Графа
и Михаела Филева, Мария Илиева, Дони, Тони Димитрова, Люси Дяковска, Криско, Стефан
Вълдобрев, Орлин Павлов, Васко Василев, Любо Киров, Виктория, Ния Петрова,
Прея, Веско Ешкенази и Адриана Николова – Печенката, Преслава, Силвия Лулчева,
Иво Аръков и Даниел Пеев – Дънди. Част от тях, в лицето на Криско, Люси Дяковска
и други, подкрепиха каузата и с лични средства, като дарението от 5000 лв.,
което Криско обяви по време на концерта, ще бъде добавено към събраната сума. Специална
изненада за зрителите бяха подготвили и водещият на bTV Николаос Цитиридис и Веселин Маринов, които
изпълниха в дует песента „Лятна жълта рокля“. В съответствие с мерките за
превенция на разпространението на COVID-19, които bTV Media Group прилага, само
няколко от изпълнителите пяха на живо в студиото, ангажирано за събитието. По-голямата
част допуснаха зрителите в домовете си, подкрепяйки каузата с емоционални
изпълнения от вкъщи.
Даренията бяха събрани
чрез индивидуално изпращане на SMS-и
на стойност 1 лв. с текст DMS HRANA на кратък номер 17777, посредством
финансова подкрепа от редица бизнес организации, както и чрез останалите методи,
посочени в секцията “Дари сега” на страницата на Българска хранителна банка.
В резултат от впечатляващия
брой индивидуални дарения по време на концерта, фондация „Америка за България“ взе
решение да удвои приноса си към Българската хранителна банка. Така в името на работата в полза на хората в нужда,
вместо първоначално обявените 50 000 лева, фондацията ще дари 100 000
лева, които ще бъдат преведени към вече обявената сума. С допълнителните
дарения от „Америка за България“ и Криско общата сума ще надвиши 330 000
лева. Съпричастност към каузата са
заявили и редица компании от хранителната индустрия, като Българската
хранителна банка очаква постъпването на дарения от: Лидл България, Kaufland България, Дерони, Марс България, Аква Нова Пак
и Т Маркет.
Криско дари 5 хил. лв. по време на концерта |
Няма коментари:
Публикуване на коментар