Translate

сряда, 8 януари 2020 г.

Мориес - цели да предотврати изчезването на местните хранителни култури и традиции и да противодейства на възхода на бързото хранене


и да създава и да развива навиците в хората да използват качествени продукти в ежедневното си хранене, което прави възможно производителят да достигне до изключително взискателни пазари в световен мащаб.
Идеята на “Мориес” е да помага и гарантира на клиентите, търговците и ресторантьорите, че продуктите са изключително  качествени, от производител до крайния потребител.
На специално събитието, на което присъства - Константинос Влавис, президент на местна земеделска кооперация в Халкидики, Гърция и член на “Мориес”, бяха представени продукти на производители от три страни - Гърция, Италия и Испания.  А именно  различни студено пресован зехтин вкл. на перли. 
Продуктът е напълно естествен на базата на зехтина и добавени естествени екстракти и ароматни масла. Той е с вкус на лимон, мащерка, чили, трюфел и натурален вкус. На събитието бе представен и балсамов оцет /произхожда от Модена, Северна Италия/ - заемащ челно място сред най-ценните и най-скъпи продукти в света. Този продукт присъстваше във всички епизоди на четвърти сезон на “Master Chef” Италия. Марката мед “пчелите магьосници” също бе презентирана. Продуктите са синоним на любов, качество и история и датират от 1903 година.Те са спечелили международни златни медали за качество през 2013, 2014 и 2016 г. в Болония, Италия, но произхождат от Халкидики, Гърция.

Няма коментари:

Публикуване на коментар