Развлекателните хитове на
пролетния и есенния сезон, продуцирани от bTV - „България търси талант“ и „Гласът на България“,
са били най-гледаните ТВ програми за миналата година, с повече от 1,2 милиона зрители средно, показват данните на ГАРБ за
2019 г. Сериалите „Искрите на отмъщението“, „Майка“,
„Горчива любов“ и „Завинаги“ също са сред първите десет в класацията, следвани
от любимите предавания от ефира на bTV „Бригада
Нов дом“ и „Фермата“. Сред българските
праймтайм продукции, предпочетени от най-много зрители миналата година, са били
също и пролетните хитове, които скоро ще започнат новите си сезони по bTV - „Смени жената“ и MasterChef.
През 2019 г., когато bTV Media Group успешно внедри новото си
интегрирано студио, bTV
затвърди позицията си на първостепенен източник на информация. Новинарският
екип на телевизията е предложил
най-гледаното отразяване на новините и актуалните теми от година, включително
на две изборни кампании и още няколко мащабни събития. През 2019 г. зрителите са предпочели всички новинарски емисии
на bTV, а централните новини от 19 часа са били гледани
от над 900 000 зрители средно всеки ден.
Същата тенденция се вижда
при актуалните предавания bTV Репортерите,
„120 минути“, „Лице в лице“, „Тази сутрин“, „Тази събота и неделя“ и
специалните изборни студия на bTV през
май и октомври - те са привлекли значително по-голям зрителски интерес спрямо
конкурентните програми.
През 2019 г. bTV засили позицията си
на източник на информация с най-високо доверие /„Маркет линкс“, октомври 2019/ – повече от 42% от респондентите са се доверили на новините
и актуалните предавания на телевизията.
Сред българските
предавания в дневната програма, които са били предпочетени в своите часови
пояси през 2019 г., са и „Карбовски: Втори план“ с 30,4% среден дял /спрямо 18,1% за “Ничия земя“ по NOVA/, и „Преди обед“ с 40,7% дял /спрямо
16.9% за “На кафе“ по NOVA/.
bTV е привлякла най-голяма публика и през декември 2019
г., когато и финалите на есенните хитове „Фермата“ и „България търси талант“ са
събрали съответно 1 225 000 и 1 427 200 зрители средно.
Най-много зрители, или 36% от всички между 20,00 и 22,00 часа, са предпочели
специалното праймтайм издание на “Комиците
и приятели“ в навечерието на Нова година.
Телевизията е предложила и най-гледаната филмова селекция през
годината - всички
заглавия, които попадат в класацията Топ 50, са били излъчени по bTV.
заглавия, които попадат в класацията Топ 50, са били излъчени по bTV.
През 2019 г. почти 33% от цялата ТВ аудитория и 36,5% от зрителите, които
са гледали телевизията в праймтайм, са избрали bTV.
Няма коментари:
Публикуване на коментар