Водещата бутилираща компания получи награда за
устойчивите си инициативи
в категорията „Хранителна индустрия, сектор „услуги”,
търговия и селско стопанство“
Кока-Кола ХБК България бе
отличена за своите дейности, насочени към устойчивото развитие и опазването на
околната среда, в престижния конкурс „Най-зелените
компании в България”, организиран от b2b Media. Компанията спечели второ място в категория „Хранителна
индустрия, сектор „услуги”, търговия и селско стопанство“. Конкурсът се
провежда за девета поредна година и оценява най-зелените компании от всички
сфери на икономиката, опериращи в България.
„За нас - Кока-Кола ХБК
България, тази награда е огромно признание. Устойчивото развитие е в сърцето на
всичко, което правим. Гордеем се много с постижения в сферата на екологично
съобразния бизнес, като през изминалата година успяхме да спестим 29 милиона
литра вода, рециклирахме 95% от отпадъците в нашите производствени центрове,
намалихме теглото на опаковките си от 5 до 7 грама, инвестирахме в енергийно
ефективни хладилници, с които спестихме много енергия. Най-много се гордеем с
факта, че служителите ни посветиха 556 работни дни на доброволчество по каузи, в които вярват“, коментира
Ива Михова-Митровска, мениджър "Регулаторни въпроси и връзки с
обществеността" на компанията.
Кока-Кола ХБК България
има ясно определени годишни цели за намаляване на въздействието върху околната
среда както на глобално ниво, така и в България. През 2018 г. компанията представи своите цели за
устойчиво развитие до 2025 г.
В България компанията
ежегодно инвестира в дейности, насочени към намаляване на консумирането на
водните ресурси, подобряване управлението
на отпадъците, намаляване емисиите във въздуха и редуциране на използването на
ресурси, намаляване консумацията на енергия и горива, както и в грижа за
обществото.
Комуникацията и
насърчаването на отговорното отношение към природата също е основен приоритет
за компанията. Най-мащабният проект в тази област е инициативата за опазване на
околната среда „Моят зелен град”, която стартира през 2008 г. с цел опазването
на природата в големия град. Тази година кампанията е в подкрепа на
глобалния ангажимент на Системата на Кока-Кола „Свят без отпадъци“, който има
за цел събиране и рециклиране на еквивалента произведени и реализирани на
пазара опаковки за еднократна употреба до 2030 г.
Националният конкурс "Най-зелените компании в България" се превърна в емблема на отговорния и екологично съобразен бизнес, като включва отличия, които са в синхрон с развиващата се бизнес среда в България, както и призове за личности, компании, общини и неправителствени организации. Конкурсът следи "зелената" корпоративна социална отговорност на компаниите, техните инвестиции, действия и каузи за по-здравословна среда.
Националният конкурс "Най-зелените компании в България" се превърна в емблема на отговорния и екологично съобразен бизнес, като включва отличия, които са в синхрон с развиващата се бизнес среда в България, както и призове за личности, компании, общини и неправителствени организации. Конкурсът следи "зелената" корпоративна социална отговорност на компаниите, техните инвестиции, действия и каузи за по-здравословна среда.
Няма коментари:
Публикуване на коментар