Новото лого на компанията, лидер в булчинското
облекло, е вдъхновено от силните жени,
които знаят какво искат
Bridal House отваря
врати в София през 2015-а година с пищно ревю в столичния България МОЛ.
Компанията е официален представител на американския бранд Justin Alexander,
представен на сцената на сватбения „от котюр” през 1949-та година.
Новото лого на компанията
е вдъхновено от елегантността и силата на първата буква в гръцката азбука. В
стилистиката на изображението присъстват елементи от Дорийския стил, един от трите класически
стила в архитектурата и приложното изкуство. Този стил е използван и от
великата дизайнерка Коко Шанел, преобърнала представите за мода и наложила
революционни тенденции, които вълнуват и до днес. Това е и причината с новото
лого, компанията да се обърне към силните жени, които знаят какво искат от
живота, от мъжа до себе си, от сватбения си ден и рокля.

Емилия Куркутиади,
управител на компанията, споделя:
-Alfa Brides by
Bridal House е за жените, които
знаят какво искат и търсят! От близо 4 години ни познават като Bridal
House. Опитът ни научи да сбъдваме целите и мечтите на жените, които знаят
какво търсят, затова решихме, че е време да бъдем още по-смели в това, което
правим. Вдъхновени от тази идея, задълбочихме развитието на нашата идентичност.
А сега ви представяме Alfa Brides.

Компанията разработва
концептуални сватбени събития повече от 10 години.
На 9-и и 10-и март,
събота и неделя предстои поредното издание на традиционния форум, в който Емилия
и Янис Куркутиади са подготвили още изненади за булките, както и полезни съвети
за перфектното настроение в сватбения ден и подготовката за най-чаканото
събитие в живота на младоженците и техните семейства.
Няма коментари:
Публикуване на коментар