Bridgestone представи последното си попълнение към
сегмента на селскостопански гуми с висока производителност - VX-TRACTOR. Тази
гума покрива нуждите на потребителите за по-дълъг период на износване, като
променя стандартите в технологиите и изпълнението, за да им позволи да работят
по-дълго и да бъдат транспортирани товари с по високо тегло.
Дизайнерите се фокусираха върху удължаването на периода на износване. В същото време корпусът е конструиран така, че да сведе вътрешното напрежение до минимум. Това позволява на гумата да е ефективна при по-високи скорост, при пренасяне на големи товари, с вътрешно налягане до 2,4 бара.
Новата технология увеличава якостта, намалявайки ефектите от ерозията, триенето и употребата. Висококачественият шестслоен пояс на протектора също така помага да се предпази гумата от повреди и потенциални пробиви. Повърхността на страницата също е подсилена, като допълнително намалява уязвимостта на гумата от пробиване. VX-TRACTOR е произведена по изцяло нова технология, която я прави още по-устойчива на износване от предходните модели.
Дизайнерите се фокусираха върху удължаването на периода на износване. В същото време корпусът е конструиран така, че да сведе вътрешното напрежение до минимум. Това позволява на гумата да е ефективна при по-високи скорост, при пренасяне на големи товари, с вътрешно налягане до 2,4 бара.
Новата технология увеличава якостта, намалявайки ефектите от ерозията, триенето и употребата. Висококачественият шестслоен пояс на протектора също така помага да се предпази гумата от повреди и потенциални пробиви. Повърхността на страницата също е подсилена, като допълнително намалява уязвимостта на гумата от пробиване. VX-TRACTOR е произведена по изцяло нова технология, която я прави още по-устойчива на износване от предходните модели.
VX-TRACTOR е разработена
в европейския Център за научноизследователска и развойна дейност на Bridgestone
в Италия и се произвежда в завода на Bridgestone в Пуенте Сан Мигел, Испания.
Гумите ще се предлагат първоначално в дванадесет различни размера за приложения
на предния и задния мост, вариращи от 24 до 42 инча. Допълнителните размери ще
завършат гамата през 2019 г.
Няма коментари:
Публикуване на коментар