Translate

сряда, 25 април 2018 г.

Лидл България с три награди за иновациЯ от конкурсА „продукт на годината“


Три продукта на Лидл България бяха отличени като продукти пример за качество и иновация и получиха престижното отличие - „Продукт на годината“*.
Това са: шипковият мармалад „Родна стряха“, зеленчуковият хляб и млечният продукт скир.
-Изключително сме щастливи за тези награди, защото ако има нещо, което обединява тези три продукта, това безспорно е иновативността. При шипковия мармалад тя се състои в това, че захарното съдържание е с 30% по-малко от останалите мармалади, с цел по-здравословно хранене. Зеленчуковият хляб пък е единственият на пазара с толкова богато разнообразие от зеленчуци в него. Радваме се, че потребителите са оценили високо и млечния продукт скир, който се отличава с високо съдържание на протеини и изключително нисък процент мазнини, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Освен намаленото захарно съдържание, шипковият мармалад „Родна стряха“ е и с изключително високо съдържание на плодове от 50%. Иновативността на продукта и ниската захарност водят до необходимостта от специално разрешение за неговата регистрация. Едва след разрешение на Областна дирекция по безопасност на храните Пловдив и Министерството на земеделието и храните, се постига административен пробив и той бива регистриран като мармалад.
Различно вкусово усещане предлага и прясно изпеченият зеленчуков хляб на компанията. Характерният му вкус се дължи на комбинацията от ръжена закваска и различни зеленчуци като моркови, лук, чушки и домати. Това е и причината, поради която вкусът му носи усещане за зеленчукова супа в хлебче. Едновременно с това, хлябът е без консерванти и без хидрогенирани мазнини, което е в основата на изключително чистата и висококачествена рецепта.
Млечният продукт скир, известен още като исландска извара, е изключително подходящ за здравословна диета, междинно хапване, както и за хора, които спортуват и водят здравословен начин на живот. Причината е именно високото съдържание на протеини от 11% – което е над 3 пъти повече от кисело мляко по БДС, например, и изключително ниският процент на масленост – само 0,2% мазнини. Скирът е единственият такъв продукт в България и няма аналог на българския пазар. Заради положителното му приемане от страна на клиентите веригата работи за разширяване на неговия асортимент с плодове.
--------
* „Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации в продуктите и услугите, гласувана от потребителите в резултат на национално представително проучване, реализирано от Nielsen Bulgaria.






Няма коментари:

Публикуване на коментар