Три продукта на Лидл България бяха отличени
като продукти пример за качество и иновация и получиха престижното отличие - „Продукт
на годината“*.
Това са: шипковият мармалад „Родна стряха“, зеленчуковият хляб и млечният продукт скир.
Това са: шипковият мармалад „Родна стряха“, зеленчуковият хляб и млечният продукт скир.
-Изключително сме щастливи за тези награди,
защото ако има нещо, което обединява тези три продукта, това безспорно е
иновативността. При шипковия мармалад тя се състои в това, че захарното
съдържание е с 30% по-малко от останалите мармалади, с цел по-здравословно
хранене. Зеленчуковият хляб пък е единственият на пазара с толкова богато
разнообразие от зеленчуци в него. Радваме се, че потребителите са оценили
високо и млечния продукт скир, който се отличава с високо съдържание на
протеини и изключително нисък процент мазнини, коментира Милена
Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Освен намаленото захарно съдържание, шипковият
мармалад „Родна стряха“ е и с изключително високо съдържание на плодове от 50%.
Иновативността на продукта и ниската захарност водят до необходимостта от
специално разрешение за неговата регистрация. Едва след разрешение на Областна
дирекция по безопасност на храните Пловдив и Министерството на земеделието и
храните, се постига административен пробив и той бива регистриран като
мармалад.
Различно вкусово усещане предлага и прясно
изпеченият зеленчуков хляб на компанията. Характерният му вкус се дължи на
комбинацията от ръжена закваска и различни зеленчуци като моркови, лук, чушки и
домати. Това е и причината, поради която вкусът му носи усещане за зеленчукова
супа в хлебче. Едновременно с това, хлябът е без консерванти и без
хидрогенирани мазнини, което е в основата на изключително чистата и
висококачествена рецепта.
Млечният продукт скир, известен още като
исландска извара, е изключително подходящ за здравословна диета, междинно
хапване, както и за хора, които спортуват и водят здравословен начин на живот.
Причината е именно високото съдържание на протеини от 11% – което е над 3 пъти
повече от кисело мляко по БДС, например, и изключително ниският процент на
масленост – само 0,2% мазнини. Скирът е единственият такъв продукт в България и
няма аналог на българския пазар. Заради положителното му приемане от страна на
клиентите веригата работи за разширяване на неговия асортимент с плодове.
--------
* „Продукт на годината“ е най-голямата
световна награда за иновации в продуктите и услугите, гласувана от
потребителите в резултат на национално представително проучване, реализирано от
Nielsen Bulgaria.
Няма коментари:
Публикуване на коментар