Translate

петък, 20 октомври 2017 г.

Иновативни хайлайтъри, филъри и недълготрайни бои за коса ще изкушават дамите в dm България



Във връзка с новото издание на класацията „dm топ 10“ Цонка Иванова-Терзиева, управител на dm България, заяви:
-Във фокуса на нашата дейност е човекът - като клиент, служител или партньор. Затова и ние се стремим да предложим на хората огромен асортимент от дрогерийни стоки, който включва както най-необходимото за красотата и хигиената, така и модерни продукти като био храни и натурална козметика. Постоянно увеличаващият се интерес към тези стоки за здравословен начин на живот показва, че българите все повече се грижат за здравето и красотата си и са все по-отговорни към природата, което е в пълно съзвучие с тенденциите в Европа.
Като цяло продажбите на козметични продукти растат, движени от два фактора - стоките от ежедневната необходимост и модните трендове, които водят до изключително много иновации в различните категории.
Пример за тези процеси е декоративната козметика. Най-новите тенденции са „озарената“ кожа и контурирането на лицето, които се постигат с коригиращи продукти като хайлайтъри, скулптуриращи стикове, пудри и други – и това са група продукти с голям потенциал за развитие, тъй като непрекъснато се лансират различни иновации.
В сектор грижа за лице най-голям потенциал за развитие има групата на специалната грижа, като олиа за лице, флуиди, филъри и капсули, тъй като тук влизат иновативни продукти, които дават допълнителна грижа извън основната, каквато е кремът за лице.
Категорията боя за коса също расте, движена от новите тенденции в сектора, като спрейовете за коса и други недълготрайни бои оцветители, с които може да се експериментира с определен цвят за няколко дни до седмица.
Устната хигиена традиционно е много силна категория, като тук тенденциите са да има засилен интерес към избелващи пасти и пасти за чувствителни зъби, а при четките за зъби се засилва интересът към електрическите четки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар