Translate
петък, 20 октомври 2017 г.
С ръст от над 15% dm България надхвърли оборот от 110 милиона лева
Компанията откри 7 нови магазина и вече разполага със 71 обекта в 25 града
dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин за дрогерийни стоки в град Видин. През изминалата финансова година dm България продължи динамичното си развитие с инвестиции от над 7 милиона лева и оборот, надхвърлящ вече границата от 100 милиона лева. Инвестициите са реализира в три направления: разширяване на филиалната мрежа, модернизиране на съществуващите магазини и разширяване на логистичния център на компанията в Елин Пелин.
Към днешна дата филиалната мрежа се състои от 71 магазина в 25 града в страната, което я прави най-голямата специализирана верига за търговия с дрогерийни стоки у нас.. За последните 12 месеца бяха открити и нови 7 филиали в София (4) и Варна (2). А в началото на годината бе открит първият магазин на dm в град Разград. Компанията планира да отвори още между 8-10 магазина като приоритетни са столицата и големите градове в страната.
Капацитетът на логистичния център в Елин Пелин бе увеличен три пъти, а броят на служителите в България надхвърли 600.
Активната инвестиционна програма и ефективните усилия на целия екип на dm България в комбинация с изключително конкурентния бизнес модел на dm, който предлага бързо и удобно пазаруване на огромно разнообразие от над 14 000 продукта, доведоха до впечатляващ ръст от 15,7% на оборота през финансовата година 01.10.2016–30.09.2017 г. спрямо предходния отчетен период, и обемът на продажбите достигна 110 687 500 лева.
Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.
Като компания, която поставя човека в центъра на своята дейност, dm се стреми и да осигури високо ниво на удовлетвореност сред своите служители. Затова на всеки две години компанията провежда анкети сред тях не само в България, а навсякъде, където развива дейност. Според последното такова проучване, обхванало подгрупата Австрия и страните от ЦИЕ, включително и България, 93% от служителите приемат dm като много добър работодател, а 91% заявяват, че са горди, че работят в компанията. Близо 90% биха препоръчали dm като добро работно място на приятелите са, а 86% казват, че компанията е добър работодател за семейните. Програмата за обучение на управители ще бъде дългосрочна. Целта е те да бъдат максимално полезни при изборна на стоки от клиентите. Обучението у нас и в чужбина е с подкрепата на Австрийската стопанска камара.
Във връзка с финансовите резултати на компанията Андрей Петров, Председател на Борда на управителите на dm България, подчерта:
-Поредната година с впечатляващ ръст на финансовите резултати на dm България доказва, че екипът на компанията работи много ефективно, а бизнес моделът на dm за пазаруване на дрогерийни стоки става все по-популярен в България и хората оценяват огромното разнообразие от над 14000 артикула, удобството при пазаруване и компетентната консултация, която получават. Ние ще продължим да се развиваме, да подкрепяме бизнеса на нашите партньори и да разширяваме асортимента ни от качествени продукти на разумни цени, за да може всеки да открие при нас това, от което има нужда.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар