Там всеки пациент може да получи помощ при лечението си. За
тази цел в него на разположение на болните и техните близки са екип от психолог
и социален работник, за да
окажат психологическа и емоционална подкрепа в
трудните моменти на терапията, да дадат изчерпателна информация за правата и
задълженията на пациентите, както и за възможностите им за лечение в болницата,
да отговорят на въпросите, които ги интересуват, да им предоставят
здравно-образователни материали.
От „Центъра на пациента“ осигуряват и възможност за
занималня на болните малчугани, за да помогнат на децата и техните родители да
прекарат по-лесно времето в клиниката.
В центъра се извършва и проучване на удолетвореността на
пациентите от грижите и лечението, което получават в болницата.
Пациентите и техните близки могат да се възползват от
услугите на „Център на пациента“ в самата болница или чрез телефона на пациента
- 0882 988962 (линията е активна всеки работен ден от 10.00 до 17.00 ч.). Също
така може да получат информация на имейла на пациента в Болница
"Тракия" - patient@trakiahospital.com или на чата на пациента на
сайта на болницата - www.trakiahospital.com.
Няма коментари:
Публикуване на коментар